Kostar som en besiktning kostar ungefär 1000 kr brukar en vanlig besiktning gå på men vet inte hur mycket det går på exakt om man ska regga om skulle tippa på besiktning + 1000 kr till.
Marwoh skrev:Kostar som en besiktning kostar ungefär 1000 kr brukar en vanlig besiktning gå på men vet inte hur mycket det går på exakt om man ska regga om skulle tippa på besiktning + 1000 kr till.
mvh
okej, men tack ändå.
Signatur:
Det här är ett stycke text som kan läggas till automatiskt i slutet på alla inlägg du postar. Signaturen kan inte vara längre än 255 tecken.
bensinskalle skrev:antar att du menar en cross 125 cc. Köper du en rikti enduro 125 cc är den reggad som lätt mc.
Men en cross får du strypa ner, bygga elsystem osv på. Så du får räkna med en 5.000 för ombyggnad minst+reggavgift...
bara för det är enduro behöver den inte vara reggad nej jag menar inte cross, jag menar en enduro som jag skrev och har sett ett antal sånna på blocket, som det står " kan reggas om till lätt mc".
Signatur:
Det här är ett stycke text som kan läggas till automatiskt i slutet på alla inlägg du postar. Signaturen kan inte vara längre än 255 tecken.
Att regga om en sån blir mkt dyrare än att köpa en reggad direkt,
Den måste besiktas, skattepliktas, registreras, försäkras allt det är dyrare än man tror. Bättre att köpa en lätt mc direkt
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Borge skrev:Priser är en sak, men arbete en annan. Den får max ligga på en viss kw nivå. tror det kostar ca 1200 - 2800 att registrera om.
Okej Men det skulle väll inte vara så mycket arbete? För en Enduro har ju i princip allt som den måste ha, den behöver ju bara skylt, registrering, styrpning och resten brukar ju finnas med.
Signatur:
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information