Dem styr din bränsletillförsel och bör ej bytas om din moped går bra nu. Detta är ingen slitagedel som bör bytas ut för förebyggande syfte utan du gör det vid eventuellt trimmningar/strypningar på din moped!
Vet inte om jag behöver byta dem men de är nå fel på moppen har provat med 10 olika munstycken xD 75-105 75=förlitet och 105 för stort och problemet med moppen är att när jag köpte ett nytt yasuni R1 och moppen varvar inte på 5-6 växeln :S ingen som vet vad felet kan vara?
drevningen? nä men jag hadde samma fel när jag hadde gianelli.......visade sig vara en kass kolv
men en ny kolv senare och ett heboså var det munstycket och inställningar som jälde nu går han(eller hon vetefan könet på an )
LimmiL skrev:jag tror inte bara att det har med munstycket att göra ta av cylindern och kolla hur den ser ut, sota ur röret, sen kan den ju vara för tungt drevad.
M.V.H
Hmm ska kolla cylindern hur den mår nån dag men de är inget fel på röret köpte de för nån dag sen helt nytt inte kört mycke med den sen är se inte tung drevning på den 11-48