Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

har inte haft ett förhållande på väldigt länge och de är jag jävligt glad över, tjejer är överskattade,
vad äre för fel att dra sig i skinnet framför datan några gånger om dagen? men vafan kom igen, inte så farligt, tjejer som inte ens kan dra i banan så de känns skönt är inte fint, helldre själv :)

har ett par tjejer i min klass som alla är ett par äckliga fittor, ibland är dom jävligt snälla men ibland är dom alla horor som man bara vill slå ihjäl.

de är min syn på tjejer, och dom får fan skylla sig själva som fått mig att tänka så. men som sagt så är inte alla likadana :)
Användarens profilbild
2stroke4ever
King of the street
Kontakt:

Inlägg av 2stroke4ever »

kjelle skrev:
2stroke4ever skrev:
kjelle skrev:Blev nyss dumpad på fb, hur jävla känslosamt och moget är inte det?
oj.. sååååååå jävla dåligt! Vet hur det är. mitt ex dumpade mig via msn och fick ha en vän som stöd? Det suger riktigt jävla dyng hårt. Hur länge hade ni varit tillsammans?
tror vi va tillsammans i ungefär 3 månader. Man kan ju fan inte tro att denna mänska snart ska fylla 18, var det inte typ så man gjorde när man var typ 11-12 år?...
typ..
Kan inte säga nå mer än att jag beklagar :(
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=18429
Yamaha dt50r projekt!

NYTT projekt, Suzuki rm125 07.
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=23594

Check it out god damn it och kommentera! <3
Användarens profilbild
Twitchii
StuntRider

Inlägg av Twitchii »

Synd att vissa brudar är skit, jag är dock glad över att jag har träffat min o känns verkligen som att detta är den rätta.

Vi har 2 månader idag :D och vi va på G i typ 3 månader så att man är säker på att det är rätt.

Dåligt me dfolk som gör slut på sms, msn eller ngt annat icke "face to face" sätt
Yamaha
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Jag beklagar kjelle! :(

samtidigt skulle jag vilja tacka yamaha2pwn! <3
Imorn ska jag vara med "Mia" :D
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket

Inlägg av kjelle »

DEA!! skrev:Jag beklagar kjelle! :(

Ähh vafan! ikväll blir de å åka ut på stan å spana efter nytt! :D
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

På´t bara! :D
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

Tobbe_gp1 skrev:jo typ.själv fick man veta idag att det va slut mellan mig o min tjej genom rykten från massa andra o så ringde jag henne o det stämde .oxå jävligt drygt.
Du menar som i Halebop (tror jag) reklamen? Det är dumpning på hög nivå :P
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna

Inlägg av yamaha2pwn »

DEA!! skrev:Jag beklagar kjelle! :(

gott att man kunde hjälpa :D
if speed kills,then i must live forever :D

Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.

Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd ;)
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket

Inlägg av D3nnis »

Förbannade brudar. Nu har jag problem. De är så att jag är tänd på en brud som är en riktig 10 poängare. vi snackar mycke på msn och irl men vet inte hur jag ska säga till henne att jag gillar hon. hon bor ganska långt fån mig så de är inte så att vi ses varje dag. blir mycke msn snack och mobil snack ist. har träffat hon några gånger och jag tror hon gillar mig med. men frågan är hur jag ska göra? ska jag bara säga till hon att jag gilar henne eller vad? :(
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig

PK jo alla retar dig för din hajper
Josef Jabbari
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av Josef Jabbari »

D3nnis skrev:Förbannade brudar. Nu har jag problem. De är så att jag är tänd på en brud som är en riktig 10 poängare. vi snackar mycke på msn och irl men vet inte hur jag ska säga till henne att jag gillar hon. hon bor ganska långt fån mig så de är inte så att vi ses varje dag. blir mycke msn snack och mobil snack ist. har träffat hon några gånger och jag tror hon gillar mig med. men frågan är hur jag ska göra? ska jag bara säga till hon att jag gilar henne eller vad? :(
bara att du lixom gillar henne osv.. osv...
har själv vart i den sitsen :)
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

2stroke4ever skrev:
kjelle skrev:
2stroke4ever skrev: oj.. sååååååå jävla dåligt! Vet hur det är. mitt ex dumpade mig via msn och fick ha en vän som stöd? Det suger riktigt jävla dyng hårt. Hur länge hade ni varit tillsammans?
tror vi va tillsammans i ungefär 3 månader. Man kan ju fan inte tro att denna mänska snart ska fylla 18, var det inte typ så man gjorde när man var typ 11-12 år?...
typ..
Kan inte säga nå mer än att jag beklagar :(
finns värre saker som att man läser på flickvännens telefon att hon skickar hjärtan med en annan pojke och är på g med han....
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

D3nnis skrev:Förbannade brudar. Nu har jag problem. De är så att jag är tänd på en brud som är en riktig 10 poängare. vi snackar mycke på msn och irl men vet inte hur jag ska säga till henne att jag gillar hon. hon bor ganska långt fån mig så de är inte så att vi ses varje dag. blir mycke msn snack och mobil snack ist. har träffat hon några gånger och jag tror hon gillar mig med. men frågan är hur jag ska göra? ska jag bara säga till hon att jag gilar henne eller vad? :(
Sitter i samma sits, enda skillnaden är att vi inte har växlat mer än 5 ord :roll:

Men du har ju kontakt med henne, så när du är redo kan du ju köra klassikern på parkbänken: "Jag tycker verkligen om dig"

Det är mitt tips, typ
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket

Inlägg av D3nnis »

ValoPallo skrev:
Sitter i samma sits, enda skillnaden är att vi inte har växlat mer än 5 ord :roll:

Men du har ju kontakt med henne, så när du är redo kan du ju köra klassikern på parkbänken: "Jag tycker verkligen om dig"

Det är mitt tips, typ

Jadu. jag behövde inte göra så mycke. Hon skrev så här...hon skrev att hon älskar mig och verkligen gillar mig Men hon vill inte ha kontakt med mig för hon inte vill göra mig mer ledsen än vad hon gör. De har hänt lite saker men inga alvarliga saker.

fan oxå. FML
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig

PK jo alla retar dig för din hajper
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

D3nnis skrev:
ValoPallo skrev:

Det är mitt tips, typ

Jadu. jag behövde inte göra så mycke. Hon skrev så här...hon skrev att hon älskar mig och verkligen gillar mig Men hon vill inte ha kontakt med mig för hon inte vill göra mig mer ledsen än vad hon gör. De har hänt lite saker men inga alvarliga saker.

fan oxå. FML

Flickornas lättaste sätt att dra åt helvete jävla fula fan...

sad but true!
Användarens profilbild
KevinSpeedfightWannabe
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av KevinSpeedfightWannabe »

Victorh skrev:
D3nnis skrev:
ValoPallo skrev: Sitter i samma sits, enda skillnaden är att vi inte har växlat mer än 5 ord :roll:

Det är mitt tips, typ

fan oxå. FML

Flickornas lättaste sätt att dra åt helvete jävla fula fan...

sad but true!
Har ni inte glömt att killar också kan vara idioter?
Användarens profilbild
Boomer
Något annat
Kontakt:

Inlägg av Boomer »

Fast inte alla :)
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

Skyliner34 skrev:
japp kan vara själv det också :)

men om man säger något får man tåla lite skit tillbaka bara att det far över för mig alltid...

edit:

Jävlit glad nu en brud jag har varit på g förr med men nu så har vi inte prtaar med varandra på 2-3veckor men idag frågade hon om jag kommer över på lördag till henne :D

Några tips ? skulle inte orka ta det sakta vägen skall jag köra fullt dirr?

har små hånglat och så förr :D
Användarens profilbild
DenSvartaArken
Svårstartad skrothög

Inlägg av DenSvartaArken »

Victorh skrev:
Skyliner34 skrev:
japp kan vara själv det också :)

men om man säger något får man tåla lite skit tillbaka bara att det far över för mig alltid...

edit:

Jävlit glad nu en brud jag har varit på g förr med men nu så har vi inte prtaar med varandra på 2-3veckor men idag frågade hon om jag kommer över på lördag till henne :D

Några tips ? skulle inte orka ta det sakta vägen skall jag köra fullt dirr?

har små hånglat och så förr :D
Småhångla lite och mys o.s.v, kör inte för hårt utifall hon inte skulle vilja, då ryker allt ;)
Har du frågar ang. A-Traktor eller Epa-traktor? Fråga mig!
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

Victorh skrev:
finns värre saker som att man läser på flickvännens telefon att hon skickar hjärtan med en annan pojke och är på g med han....

Finns ÄNNU värre saker!

som att ens babe går igenom sin privata skit tex kollar sms osv.... :roll:

men va fan. gillar man någon så kör man på liksom.
man snackar så mkt man kan och visar intresse bara :P

"Om du inte visar ditt intresse så tappar du mitt"
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

PoWeRKinG skrev:
Victorh skrev:

Finns ÄNNU värre saker!

som att ens babe går igenom sin privata skit tex kollar sms osv.... :roll:

men va fan. gillar man någon så kör man på liksom.
man snackar så mkt man kan och visar intresse bara :P

"Om du inte visar ditt intresse så tappar du mitt"
PROBLEMET ÄR ATT JAG INTE ENS KOLLADE I SMYG...

Frågade till och med om jag fick läsa meddelandena fö visste hon hade med en annan elle trodde det och hon stod brevid och jag frågade till och med vafan gör hon med han...
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

Blev avsugen på en fest av 6 flickor, Så nu hotar de flickorna att de skall säga till min brutta, Var ju helt Ga som vi säger på närpesdialekten, Alltså helt sönder berusad, Så nu hotar de att säga till min brutta för att de vill börja göra det med mig alltid när de har tid, Vad fan gör man? :wink:
Bild

Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete. :D

«Pure Metrakit. Pure Power.»
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

Du får skylla dig själv din lilla runt knullare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

tar och blir av sugen oftare men håller sin brutta kvar :)

jävla va kung 6 på en fest!
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

Nå min brutta är som lite speciell hon tål inte otrogna killar,för det har hänt henne många gånger.
jo skulle också behövt berätta detta också, Feta och osnygga flickor gjorde det på mig <.<
Bild

Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Punkarn skrev:Blev avsugen på en fest av 6 flickor, Så nu hotar de flickorna att de skall säga till min brutta, Var ju helt Ga som vi säger på närpesdialekten, Alltså helt sönder berusad, Så nu hotar de att säga till min brutta för att de vill börja göra det med mig alltid när de har tid, Vad fan gör man? :wink:
Punkarn skrev:Nå min brutta är som lite speciell hon tål inte otrogna killar,för det har hänt henne många gånger.
jo skulle också behövt berätta detta också, Feta och osnygga flickor gjorde det på mig <.<
Sen vaknade du eller?
Vill du att din tjej går och är med massa andra killar? Nää tror inte det va, om det här hade vart sant hade du fan inte suttit och skrivit sådär.
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket

Inlägg av kjelle »

Punkarn skrev:Nå min brutta är som lite speciell hon tål inte otrogna killar,för det har hänt henne många gånger.
klaga på att du va så full att int dö minns it skit

-Allstså vaföslaa??!!?? ha ja vort he? :O
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

om dom var fula så fan glömm dem och berätta till bruttan! trodde dom vat snyggare änn bruttan :D
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

jadu, om det inte vore sant så skulle jag nog inte hittat på det, Mitt förhållande, tror du jag vill att de skall spricka plötsligt? Därför Frågar man ju efter tips.

Gillar int att Argumentera Med Mods, Bann brukar det leda till. :P
Bild

Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

kjelle skrev:
klaga på att du va så full att int dö minns it skit

-Allstså vaföslaa??!!?? ha ja vort he? :O
Jag je int som all ader som int minns na, Har int nå problem med minnet efter en supnings helg, glömmer bara det som är oviktigt.
Senast redigerad av Punkarn den 26 september 2011, 21:24, redigerad totalt 1 gånger.
Bild

Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Punkarn skrev:jadu, om det inte vore sant så skulle jag nog inte hittat på det, Mitt förhållande, tror du jag vill att de skall spricka plötsligt? Därför Frågar man ju efter tips.

Gillar int att Argumentera Med Mods, Bann brukar det leda till. :P
Uppenbarligen så vill du det, att du var full är ingen ursäkt.
Varför skulle jag banna dig bara för vi diskuterar ett ämne i en tråd som är gjord för att diskutera det ämnet? Bara för man är mod får man inte banna personer kors och tvärs utan anledning.
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

jadu, på det gamla största finlandssvensk webbcommunity Förr, Så började jag och en mod prata så ledde det till en häftig situation, Bannad 10 minuter senare mer och mer :D
Bild

Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

men vafan säg sanningen enda vägen slut så kanske det tar slut men du har ju 6 st ligg kvar?
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

Gillar nog mer min brutta än de där Rövhållen. :(
Bild

Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Punkarn skrev:Gillar nog mer min brutta än de där Rövhållen. :(
Citat-knappen finns för en anledning, snälla använd den blir förbannat rörigt annars..
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

ktm_danielsson skrev:
Punkarn skrev:Gillar nog mer min brutta än de där Rövhållen. :(
Citat-knappen finns för en anledning, snälla använd den blir förbannat rörigt annars..
berättar du det till henne nu 70% ni stnnar ilag

berättar nån annan det 0% plus en smäll på käften
Skriv svar