Nej.antonpg94 skrev:epa å atraktor e samma sak
Epa-traktorer ska också vara steldämpade.DenSvartaArken skrev:Nej det är det inte! Läs min text så lär du dig skillnadenantonpg94 skrev:epa å atraktor e samma sak
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Exakt vad jag tänkte. Men ok grabbar, vi säger då att budgetten ligger vid runt 35 000 . Ska nog kunna få fram dom pengarna om jag jobbar riktigt hårt.Bergsten skrev:Men tänk såhär, alla har INTE kunnat någon gång, alla lär sig.
Jimmy Lindqvist !Born2Ride skrev:Vet du vad, har du en såpas stor budget så tycker jag inte du ska köpa en gammal risig a-tralla som en jävla tattare och kört sönder.
Det finns verkstäder som kan bygga en a-tralla åt dig och lacka för en rimlig summa.
Eller så bygger du en själv så kan du vara säker på att ingen bondlurk härjat med den.
Glömde att det skulle ha stel bakaxelktm_danielsson skrev:Nej.antonpg94 skrev:epa å atraktor e samma sak
Epa-traktorer ska också vara steldämpade.DenSvartaArken skrev:Nej det är det inte! Läs min text så lär du dig skillnadenantonpg94 skrev:epa å atraktor e samma sak
Fina epa-traktorer brukar vara ganska dyra, så mycket epa får du inte för 20 000:-. A-traktorer är också svindyra ifall du ska ha en fin, 40k + för en fin..
Om du inte vill ha någon tjaskig 740 eller en halvdan duett.
Det är en A-traktorM0on skrev:En till fråga också.
http://www.blocket.se/stockholm/Volvo_7 ... w=1&last=1
Han säger först att det är en EPA sen säger han a traktor ?? Eller är det jag som har missupfattat allt? :S
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHA FYFAN!!willemedDERBIN skrev:bara därför ... HÄR haru en EPA !
http://www.blocket.se/skaraborg/Akta_ep ... ?ca=16&w=3
det där borde väl vara falsk marknadsföring eller nåt såntwillemedDERBIN skrev:bara därför ... HÄR haru en EPA !
http://www.blocket.se/skaraborg/Akta_ep ... ?ca=16&w=3
epa är bättre än a-tralla i alla lägen om du ska åka lagligt.M0on skrev:aah ok. Men vi säger såhär. Jag ska åka till skolan med den. Och användas ist för buss såklart och kommer mest åka i Nacka eftersom att jag bor där. På vintern kommer jag åka med epan / a traktorn till skid backarna inom stockholm län. Vad passar mig bäst då? Epa eller A traktor.
fast dyrare !Zer0x skrev:epa är bättre än a-tralla i alla lägen om du ska åka lagligt.M0on skrev:aah ok. Men vi säger såhär. Jag ska åka till skolan med den. Och användas ist för buss såklart och kommer mest åka i Nacka eftersom att jag bor där. På vintern kommer jag åka med epan / a traktorn till skid backarna inom stockholm län. Vad passar mig bäst då? Epa eller A traktor.
Och eftersom ingen lär ha köpt en fullt frisk modern bil och kapat sönder för att bygga epa kan vi dra slutsatsen att folk har använt bilar som var uppåt tio år eller mer när dom byggdes om, med andra ord är en epa med största sannolikhet byggd på en bil från ~1965 eller tidigare.DenSvartaArken skrev:Alla bilar som är nyare än 1975 kan inte vara äkta epa-traktorer
samt diesel och drar runt 05 ...Erik_ skrev:Och eftersom ingen lär ha köpt en fullt frisk modern bil och kapat sönder för att bygga epa kan vi dra slutsatsen att folk har använt bilar som var uppåt tio år eller mer när dom byggdes om, med andra ord är en epa med största sannolikhet byggd på en bil från ~1965 eller tidigare.DenSvartaArken skrev:Alla bilar som är nyare än 1975 kan inte vara äkta epa-traktorer
Du kanske skulle ta en titt på mopedbilar? Dyra som synden, men dom är åtminstone moderna, och får dessutom gå i 45...