Tja!
Har hittat en tolva på blocket jag är intresserad av, men är lite tveksam till att köpa den då jag har några små tankar om att han är en kille som snor moppe saker.
För han har nämligen lagt ut 2 annonser med ett effektrör i, plus att sakerna han säljer ser inte ut att vara i det finaste skicket, men vad tycker ni?
borde jag strunta i att köpa eller bör jag slå till?
Smsade även han men han var riktigt uppkäftig verkade det som.
TheUnuzuaL skrev:Tja!
Har hittat en tolva på blocket jag är intresserad av, men är lite tveksam till att köpa den då jag har några små tankar om att han är en kille som snor moppe saker.
För han har nämligen lagt ut 2 annonser med ett effektrör i, plus att sakerna han säljer ser inte ut att vara i det finaste skicket, men vad tycker ni?
Tjena det är jag som säljer grejjorna hahahaha tror du att jag snor saker? hehe. jag har en källare hemma och jag har ALLT man behöver t en moppe, ville bara bli av med lite saker, hittade dom andra grejorna igår för jag behöver köpa en ny cylinder till min moppe så måste tjäna lite pengar
TheUnuzuaL skrev:Tja!
haha aa det var fan fail, men du kan få det för 300 spänn då om du vill ha den, och den är inte baxad, och jag är inte uppkäftig? har jag ens snackat med dig tidigare?
babel95 skrev:haha aa det var fan fail, men du kan få det för 300 spänn då om du vill ha den, och den är inte baxad, och jag är inte uppkäftig? har jag ens snackat med dig tidigare?
ja det har du och då var du inte glad!
eller så kanske det var jag som ringde fel
Nu är ju problemet redan löst, för nu vet vi jum som säljer det
Men snälla rara. Jag tycker såna här trådar börjar komma upp väldigt ofta nu. Börjar folk bli paranoida eller? Man kan väl sälja 4 effektrör och 3 cylindrar om det är så, man kanske har bytt lite bara. Sen ser du ju faktiskt kartongen till vad jag gissar Lazer x-pro röret på samma bild
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
babel95 skrev:haha aa det var fan fail, men du kan få det för 300 spänn då om du vill ha den, och den är inte baxad, och jag är inte uppkäftig? har jag ens snackat med dig tidigare?
ja det har du och då var du inte glad!
eller så kanske det var jag som ringde fel
ja då måste du ha ringt fel;) ingen har ringt/smsat på 12:an
materialet för typ 300 sen vill man ha lite pengar för att man svetsat ihop skiten. inget fel på priset eller annonsen. blåser han dig så ringer du o pratar med hans mamma, antar att hon e schysst o hjälper dig få tillbaka dina prylar
materialet för typ 300 sen vill man ha lite pengar för att man svetsat ihop skiten. inget fel på priset eller annonsen. blåser han dig så ringer du o pratar med hans mamma, antar att hon e schysst o hjälper dig få tillbaka dina prylar
De va inga frächa rör heller ;o
Du borde köpa av någon annan kan ju se änu värre ut och även fungera dåligt, så ja tkr iaf att du ska välja någon annan att köpa av
ziboy skrev:De va inga frächa rör heller ;o
Du borde köpa av någon annan kan ju se änu värre ut och även fungera dåligt, så ja tkr iaf att du ska välja någon annan att köpa av
Lol, mitt rör är täckt av lera och jag har inte märkt nån större skillnad
Lol, mitt rör är täckt av lera och jag har inte märkt nån större skillnad
precis men om någon tkr att utseendet gör skillnad så...