vad jag har märkt av och sett så är forrace det iaf men de finns ju inte bara racing line, vet dock inte hur stort utbudet till beta är. gör det lätt och skaffa sp bara
jag har ett yasuni som går som satan med orgi och 75cc cylinder gör typ 115 km/h med röret, 13/48 drev och 95 munstycke ett annat bra rör med höga varv är csr och på lågt varv är v9 riktigt bra
Tja, har en orginal Debi Senda xtreme 05. Tänkt köpa nytt rör till den.
Funderar på "Hebo new performer 2004", "Hebo Escape Bufanda" eller "Giannelli Enduro 2T". Vilken ger best effekt? Finns det någon annan som ger bättre effekt än dessa tre?
Ska endast byta munstycken och skaffa öppet luftfiler. Eventuellt ny CDI..
Toodo skrev:Tja, har en orginal Debi Senda xtreme 05. Tänkt köpa nytt rör till den.
Funderar på "Hebo new performer 2004", "Hebo Escape Bufanda" eller "Giannelli Enduro 2T". Vilken ger best effekt? Finns det någon annan som ger bättre effekt än dessa tre?
Ska endast byta munstycken och skaffa öppet luftfiler. Eventuellt ny CDI..
E de någonting att ha lr? eftersom inte så många pratar om det verkar det inte vara så... funderar, vill inte vara som alla andra med am6or o köpa tk o leka cool bara för att man låter högt
E de någonting att ha lr? eftersom inte så många pratar om det verkar det inte vara så... funderar, vill inte vara som alla andra med am6or o köpa tk o leka cool bara för att man låter högt
Kan berätta för dig att det låter som som fasen med ! och som svar på din fråga .. vad har du för moped ? har du allt annat än drac så är det tummen upp ! drac = TK !
Kan berätta för dig att det låter som som fasen med ! och som svar på din fråga .. vad har du för moped ? har du allt annat än drac så är det tummen upp ! drac = TK !
Har en Beta rr -02 AM6 motor så tk borde smeka på ganska bra på min beta? Om den gör typ 80-85 urpluggad med 13/50 drevning hur mycket i hastighetsskillnad kommer det bli med tk?
Har en Beta rr -02 AM6 motor så tk borde smeka på ganska bra på min beta? Om den gör typ 80-85 urpluggad med 13/50 drevning hur mycket i hastighetsskillnad kommer det bli med tk?
räkna med minnst 90 . tror allt att du kan komma upp i närmare 100!!
MarcusRRX skrev:
viper skrev:
nja 100 med en effektrörsmoppe men typ runt 80-90
Inte riktigt 100 kanske men i närhetetn mena ja. Med det effektröret , inga strypningar , och den drevningen så kan du nog komma upp i en 95 skulle ja tro
tja jag undrar om de e någon som vet om en mk ljudämpare passar ett gianelli rör? frågan innan det finns tex carenzi rör grymma som fan köp de de e ce godkänt.
krawe skrev:tja jag undrar om de e någon som vet om en mk ljudämpare passar ett gianelli rör? frågan innan det finns tex carenzi rör grymma som fan köp de de e ce godkänt.
Tjena, hade tänkt inhandla ett rör till min DRD pro. Det jag undrar då är följande.
Vilket rör är bäst på Lågprisklassen; MK Thrower eller Gianelli T2?
Sedan undrar jag också om det överliggande Carenzi Vegasto röret är bra? Vart ligger effektkurvan? Vill helst inte att den ska gå dåligt på låga och sedan rycka på höga.
Och till den slutgiltiga frågan, hur snabbt kommer den gå ca?
Den gör väl ca 80 nu med urpluggat orginalrör och 13/53.
Alfred skrev:Inga kaxiga snubbar,som klagar på min stil att skriva,en dag kan du kanske inte skriva.
fuzer skrev:Tjena, hade tänkt inhandla ett rör till min DRD pro. Det jag undrar då är följande.
Sedan undrar jag också om det överliggande Carenzi Vegasto röret är bra? Vart ligger effektkurvan? Vill helst inte att den ska gå dåligt på låga och sedan rycka på höga.
fuzer skrev:Tjena, hade tänkt inhandla ett rör till min DRD pro. Det jag undrar då är följande.
Du ska ha Gianelli.
Som jag trodde då Tack ^^
Alfred skrev:Inga kaxiga snubbar,som klagar på min stil att skriva,en dag kan du kanske inte skriva.