70cc sport
zx handmade rör
dragen v-ring
4,3g vikter
racing koppling
17,5mm förgasare
17,5mm insug
Tacksam för svar

har du inte alls...aeroxleoZX skrev:jag vet int ehur men jag har lyckats få gasres med 70cc streetrace stage6 leovince zx och 19mm dellorto med orginal koppling och poloini speeedctrl
Han frågade vad han skulle montera för grejer för att få gasres, inte ett taskigt svar pkPoWeRKinG skrev:herregud. alla someftersträvar den heliga gasresen borde fatta att man får trimma mer eller köpa men mc..
men du behöver ändra rätt mkt...
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
aja men den reser sig själv när jag sitter normalt..PoWeRKinG skrev:har du inte alls...aeroxleoZX skrev:jag vet int ehur men jag har lyckats få gasres med 70cc streetrace stage6 leovince zx och 19mm dellorto med orginal koppling och poloini speeedctrl
det räkas inte som gasres om man inte hänger öer styret ju![]()
iofs. min mhr replica gick upp någon cm eller två om man bara satt på och lutade sig lite bakåt bara
jag har sätt moppar med gasres med endast en bra cylinder(big bore) min kusin hade själv den men resten av hyper setupen, jag ska inte fixa så att jag får jag var bara intresserad om vad jag skulle behöva ändra, och jag tänker inte köpa mc, pkPoWeRKinG skrev:herregud. alla someftersträvar den heliga gasresen borde fatta att man får trimma mer eller köpa men mc..
men du behöver ändra rätt mkt...