Haha tackSickRazer skrev:Fan va fint den går!Men erkänn den läcker vid mynningen för att adaptern är för liten? för den lät ju högt som fan.
Edit;
1000 inlägg

Haha, nice

jontee skrev:Den drar din nu:huhu:
cool du är som har 1000 inlägg
Hahahahah
Haha tackSickRazer skrev:Fan va fint den går!Men erkänn den läcker vid mynningen för att adaptern är för liten? för den lät ju högt som fan.
Edit;
1000 inlägg
jontee skrev:Den drar din nu:huhu:
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Haha, jag är cool som fanJontee skrev:Den drar din nu:huhu:SickRazer skrev:Fan va fint den går!Men erkänn den läcker vid mynningen för att adaptern är för liten? för den lät ju högt som fan.
Edit;
1000 inlägg
bills gjorde ju 108 me lättare drevning. så hans går bättreSickRazer skrev:Haha, jag är cool som fanJontee skrev:Den drar din nu:huhu:SickRazer skrev:Fan va fint den går!Men erkänn den läcker vid mynningen för att adaptern är för liten? för den lät ju högt som fan.
Edit;
1000 inlägg
Men varför skulle den dra min när vi har i princip samma setup? Jag har lite större förgasare och han har lite bättre membran bara.
mät med gps säger jag bara så får han se att den inte alls går så snabbt med den drevningen. Han mätte ju med bil så inget är ju säkert där.wille95 skrev:bills gjorde ju 108 me lättare drevning. så hans går bättreSickRazer skrev:Haha, jag är cool som fanJontee skrev: Den drar din nu:huhu:
Men varför skulle den dra min när vi har i princip samma setup? Jag har lite större förgasare och han har lite bättre membran bara.
108 med digital bilmätare. 115 med vanlig, 108 låter då trovärdigt imon den är riktigt bra inställd också om man frågar migSickRazer skrev:mät med gps säger jag bara så får han se att den inte alls går så snabbt med den drevningen. Han mätte ju med bil så inget är ju säkert där.wille95 skrev:bills gjorde ju 108 me lättare drevning. så hans går bättreSickRazer skrev: Haha, jag är cool som fan
Finns ingen anledning till att hans skulle gå bättre eftersom vi har typ samma setup.
Orkar inte tjafsa nu, mät bara med gps Bill så får du se att det jag säger är rätt. (Ingen mobil gps, utan en riktig gps för exakt resultat)
ja provkörde den lite,Bergsten skrev:108 med digital bilmätare. 115 med vanlig, 108 låter då trovärdigt imon den är riktigt bra inställd också om man frågar migSickRazer skrev:mät med gps säger jag bara så får han se att den inte alls går så snabbt med den drevningen. Han mätte ju med bil så inget är ju säkert där.wille95 skrev: bills gjorde ju 108 me lättare drevning. så hans går bättre
Finns ingen anledning till att hans skulle gå bättre eftersom vi har typ samma setup.
Orkar inte tjafsa nu, mät bara med gps Bill så får du se att det jag säger är rätt. (Ingen mobil gps, utan en riktig gps för exakt resultat)
wille95 skrev:ja provkörde den lite,Bergsten skrev:108 med digital bilmätare. 115 med vanlig, 108 låter då trovärdigt imon den är riktigt bra inställd också om man frågar migSickRazer skrev: mät med gps säger jag bara så får han se att den inte alls går så snabbt med den drevningen. Han mätte ju med bil så inget är ju säkert där.
Orkar inte tjafsa nu, mät bara med gps Bill så får du se att det jag säger är rätt. (Ingen mobil gps, utan en riktig gps för exakt resultat)gick bättre än min
mi DerbiBergsten skrev:wille95 skrev:ja provkörde den lite,Bergsten skrev: 108 med digital bilmätare. 115 med vanlig, 108 låter då trovärdigt imon den är riktigt bra inställd också om man frågar miggick bättre än min
Hahaha, men vad jämför du med då? Alltså vad hade du på din då?
hahah, ja det lär ju inte vara svårt att köra ifrån en moped som inte funkarwille95 skrev:mi DerbiBergsten skrev:wille95 skrev: ja provkörde den lite,gick bättre än min
Hahaha, men vad jämför du med då? Alltså vad hade du på din då?
![]()
me 28an![]()
dock när den funka xD
Jo varför jo allt handla om att kunna ställa in.SickRazer skrev:Haha, jag är cool som fanJontee skrev:Den drar din nu:huhu:SickRazer skrev:Fan va fint den går!Men erkänn den läcker vid mynningen för att adaptern är för liten? för den lät ju högt som fan.
Edit;
1000 inlägg
har inte skruitit om den alls, och förresten så är det en Spike.Jontee skrev:Jo varför jo allt handla om att kunna ställa in.SickRazer skrev:Haha, jag är cool som fanJontee skrev: Den drar din nu:huhu:
Vilket han ha klarat bättre.
Din ser slö ut.
Är väl skit samma om de är nästan samma setup.
Han har endå lyckats ställa in sin mycket bättre/går bättre än i din.
Så sluta skryt om din drac...
Spike/drac samma skit. (Spike har sm fälgar bara)SickRazer skrev:har inte skruitit om den alls, och förresten så är det en Spike.Jontee skrev:Jo varför jo allt handla om att kunna ställa in.SickRazer skrev: Haha, jag är cool som fan
Din ser slö ut.
Min är prefekt inställd just nu och på den senaste videon så var den felinställd och toppade inte mer än 90. Får väl slänga upp en bättre testrun video så ska du få se, den går typ precis som Bills.
Och på videos ser det alltid segare ut än irl.
vad fan snackar du om? När fan har jag sagt att min gjorde 110 med tk? Gjorde ju inte mer än 85 då. Om du menar på mnf så var det inte jag som sa det, typ 20 pers har sagt att det var en annan person och inte SickRazer men du är tydligen för trög för att fatta det. Jag skrev ju på filmen att den bara gjorde 90 eftersom den var dåligt inställd och körde med 13 framdrev.Jontee skrev:Spike/drac samma skit. (Spike har sm fälgar bara)SickRazer skrev:har inte skruitit om den alls, och förresten så är det en Spike.Jontee skrev: Jo varför jo allt handla om att kunna ställa in.
Din ser slö ut.
Min är prefekt inställd just nu och på den senaste videon så var den felinställd och toppade inte mer än 90. Får väl slänga upp en bättre testrun video så ska du få se, den går typ precis som Bills.
Och visst ser det segt ut på film. Men bills/bullen ser inte direkt seg ut om man jämför från din film var din var segare
Vad toppar den nu då 110km/h som du trodde den gjorde med ditt tk du hade på. hahhahaha
Trög är jag dock inte.SickRazer skrev:vad fan snackar du om? När fan har jag sagt att min gjorde 110 med tk? Gjorde ju inte mer än 85 då. Om du menar på mnf så var det inte jag som sa det, typ 20 pers har sagt att det var en annan person och inte SickRazer men du är tydligen för trög för att fatta det. Jag skrev ju på filmen att den bara gjorde 90 eftersom den var dåligt inställd och körde med 13 framdrev.Jontee skrev:Spike/drac samma skit. (Spike har sm fälgar bara)SickRazer skrev: har inte skruitit om den alls, och förresten så är det en Spike.
Och visst ser det segt ut på film. Men bills/bullen ser inte direkt seg ut om man jämför från din film var din var segare
Vad toppar den nu då 110km/h som du trodde den gjorde med ditt tk du hade på. hahhahaha
Nu är den nästan perfekt inställd, kör med 15 framdrev och den toppar exakt 102km/h då. En oportad Airsal utan trim tändning är tillräckligt svår att få upp i 100, 108 är faktiskt lite överdrivet, speciellt med den drevningen, om han mäter den med en riktig gps så kommer han få se att det jag säger är SANT.
Spike har sm hjul, andra bromsok, annan framskärm, annat styre och andra dekaler. Spike är Supermotard versionen och Drac är Cross versionen. Det är hur som helst två olika modeller. Hajar du?
Hahahah,Bergsten skrev:Skräpa ner å skräpa ner... Ni får mig att skratta så har inget emot om ni fortsätter. Tyvärr Bors så håller jag med Jontee, shit the same om det är spike eller inte. Min är i grunden en drac men har bytt fälgar och ja, den är mer spike än drac iaf enligt mig men det är ändå så gott som bara ett annat namn. Styre, skärm, klistermärken. Shit the same, bara fälgarna som skiljer om man frågar mig, orka bry om sånt dära småpill![]()
Säg vad ni vill, jag går efter en digital bilmätare så enligt mig gör jag inget fel, OCH om jag nu gör det, my bad...
Fortsätt å gagga här om ni har lust till det, skrattar och njuter bara för å vara ärlig
Jag sa bara som det är, inte mer eller mindre. Men kommer han fortsätta argumentera mot mig så kommer han bara bli så nerstampad att han kommer börja skratta åt sina egna löjliga argument. Har haft med många som han att göra innan. Jag är ingen detaljnörd men jag vet att från och med nu kommer han försöka använda allt jag säger emot mig, men jag säger bara så här Jontee; Försök inte ens för du kommer bara att förnedra dig själv tillslut.Bergsten skrev:Skräpa ner å skräpa ner... Ni får mig att skratta så har inget emot om ni fortsätter. Tyvärr Bors så håller jag med Jontee, shit the same om det är spike eller inte. Min är i grunden en drac men har bytt fälgar och ja, den är mer spike än drac iaf enligt mig men det är ändå så gott som bara ett annat namn. Styre, skärm, klistermärken. Shit the same, bara fälgarna som skiljer om man frågar mig, orka bry om sånt dära småpill![]()
Säg vad ni vill, jag går efter en digital bilmätare så enligt mig gör jag inget fel, OCH om jag nu gör det, my bad...
Fortsätt å gagga här om ni har lust till det, skrattar och njuter bara för å vara ärlig
Nu handlar det inte om dig här faktiskt Bill, det är Jontee som måste lägga sig i allt jag säger. Och vad har att jag vill göra om min moppe till Hyper med skryta att göra? Jag skrev de där två hyper grejerna för att visa att jag tänkte göra om moppen till hyper i mitt projekt, hur får du det till skryt egentligen? du har väl din egen syn på skryt men jag kan säga dig att jag inte hade en tanke alls på skryt när jag skrev det. Och när jag sa det där om Ghostrider så menade jag INTE att JAG är Ghostrider utan att moppen kommer då bli nästan helt svart som Ghostriders fordon, det var menat som en skojs grej, skrev aldrig något om att jag är Ghostrider.Bergsten skrev:Jag sa bara som det är, inte mer eller mindre. Men kommer han fortsätta argumentera mot mig så kommer han bara bli så nerstampad att han kommer börja skratta åt sina egna löjliga argument. Har haft med många som han att göra innan. Jag är ingen detaljnörd men jag vet att från och med nu kommer han försöka använda allt jag säger emot mig, men jag säger bara så här Jontee; Försök inte ens för du kommer bara att förnedra dig själv tillslut.
Vill bara att ni ska veta att jag inte är något fucko, är långt förbi det stadiet. Och jag skryter inte ett skit, vet precis vad jag snackar om. Från och med nu kommer jag ta emot hans argument i PM. Eller om han vill så kan vi även ta det IRL, det skulle nog ha varit det lättaste sättet att få honom att förstå att jag inte pratar skit.
Inte för att du går emot mig sickrazer men känns fel att bara hålla käften då Jontee tog parti för mig. Skryt delen håller jag inte med om, ditt snack om att du plockat ut ungefär max effekt ur en oportad airsal 70cc, det tror jag inte ett dugg på... Sedan sånna här inlägg, vet inte hur du tar det men för mig är det skryt.
"UPDATE!::HYPER AKA OMG FFS!::07-09-2011!"
"HYPER AV SKITEN OH MY GOD FOR F*CK SAKE!!!! :8"
"Japp, ni läste rätt. Den görna färgen jag använde sög och jag tror det kommer bli cleanare med vita detaljer istället. Tänk er Ghostrider med vita detaljer"
... Sen när är du Ghostrider må jag fråga?
Tog bara nått ex, sånt gillar iaf inte jag då jag tar det som skryt...
Den dära delen med fucko osv tänker jag inte gå in på då jag inte vet vad det är, låter som nått som blev innan jag blev medlem på tsr
Det är väl visst skryt om att säga att du plockat ut så mycket hästar ur en airsal 70 sport när du inte gjort det.SickRazer skrev:Nu handlar det inte om dig här faktiskt Bill, det är Jontee som måste lägga sig i allt jag säger. Och vad har att jag vill göra om min moppe till Hyper med skryta att göra? Jag skrev de där två hyper grejerna för att visa att jag tänkte göra om moppen till hyper i mitt projekt, hur får du det till skryt egentligen? du har väl din egen syn på skryt men jag kan säga dig att jag inte hade en tanke alls på skryt när jag skrev det. Och när jag sa det där om Ghostrider så menade jag INTE att JAG är Ghostrider utan att moppen kommer då bli nästan helt svart som Ghostriders fordon, det var menat som en skojs grej, skrev aldrig något om att jag är Ghostrider.Bergsten skrev:Jag sa bara som det är, inte mer eller mindre. Men kommer han fortsätta argumentera mot mig så kommer han bara bli så nerstampad att han kommer börja skratta åt sina egna löjliga argument. Har haft med många som han att göra innan. Jag är ingen detaljnörd men jag vet att från och med nu kommer han försöka använda allt jag säger emot mig, men jag säger bara så här Jontee; Försök inte ens för du kommer bara att förnedra dig själv tillslut.
Vill bara att ni ska veta att jag inte är något fucko, är långt förbi det stadiet. Och jag skryter inte ett skit, vet precis vad jag snackar om. Från och med nu kommer jag ta emot hans argument i PM. Eller om han vill så kan vi även ta det IRL, det skulle nog ha varit det lättaste sättet att få honom att förstå att jag inte pratar skit.
Inte för att du går emot mig sickrazer men känns fel att bara hålla käften då Jontee tog parti för mig. Skryt delen håller jag inte med om, ditt snack om att du plockat ut ungefär max effekt ur en oportad airsal 70cc, det tror jag inte ett dugg på... Sedan sånna här inlägg, vet inte hur du tar det men för mig är det skryt.
"Japp, ni läste rätt. Den görna färgen jag använde sög och jag tror det kommer bli cleanare med vita detaljer istället. Tänk er Ghostrider med vita detaljer"
Den dära delen med fucko osv tänker jag inte gå in på då jag inte vet vad det är, låter som nått som blev innan jag blev medlem på tsr
Sen att jag har plockat det mesta ur en oportad Airsal är inte sant nej, när jag skrev det så glömde jag bort tändningen och annat, men förstår inte heller hur du kan ta det för skryt, hade inte en enda liten liten tanke på att skryta när jag skrev det, det var bara så det kändes då men som sagt glömde jag bort helt att man kunde byta tändning osv också för att få mer effekt.
Det visar sig att du missförstår mig helt Bill, inget av det du sa ovan var menat som skryt och förstår inte hur du kan ta det som skryt för det är det verkligen inte.
Sen det där med fucko vet jag egentligen inte heller vad det handlar om, men jag antar att Jonte menar när jag hade tk rör och tnt styling på moppen, för det verkar tydligen enligt MNFare att om man har det så är man ett fucko. Eller så kan det vara det där med att jag har tydligen sagt att min moppe gör 110 med tk rör, men det har jag ALDRIG GJORT!har ingen jävla aning var han får det ifrån, i så fall får han gärna länka. Men han kommer antagligen inte hitta något eftersom jag aldrig har skrivit det.
Jag har aldrig sagt att jag har plockat ut så mycket hästkrafter ur den med säkerhet. Det står bara i mina mål på projektet att jag satsar på över 20hk och att jag TROR att jag har 12hk just nu, men jag vettefan hur mycket jag har egentligen, det var bara en gissning så hur i helvete kallar du det för skryt?Jontee skrev:Det är väl visst skryt om att säga att du plockat ut så mycket hästar ur en airsal 70 sport när du inte gjort det.SickRazer skrev:Nu handlar det inte om dig här faktiskt Bill, det är Jontee som måste lägga sig i allt jag säger. Och vad har att jag vill göra om min moppe till Hyper med skryta att göra? Jag skrev de där två hyper grejerna för att visa att jag tänkte göra om moppen till hyper i mitt projekt, hur får du det till skryt egentligen? du har väl din egen syn på skryt men jag kan säga dig att jag inte hade en tanke alls på skryt när jag skrev det. Och när jag sa det där om Ghostrider så menade jag INTE att JAG är Ghostrider utan att moppen kommer då bli nästan helt svart som Ghostriders fordon, det var menat som en skojs grej, skrev aldrig något om att jag är Ghostrider.Bergsten skrev:Jag sa bara som det är, inte mer eller mindre. Men kommer han fortsätta argumentera mot mig så kommer han bara bli så nerstampad att han kommer börja skratta åt sina egna löjliga argument. Har haft med många som han att göra innan. Jag är ingen detaljnörd men jag vet att från och med nu kommer han försöka använda allt jag säger emot mig, men jag säger bara så här Jontee; Försök inte ens för du kommer bara att förnedra dig själv tillslut.
Sen att jag har plockat det mesta ur en oportad Airsal är inte sant nej, när jag skrev det så glömde jag bort tändningen och annat, men förstår inte heller hur du kan ta det för skryt, hade inte en enda liten liten tanke på att skryta när jag skrev det, det var bara så det kändes då men som sagt glömde jag bort helt att man kunde byta tändning osv också för att få mer effekt.
Det visar sig att du missförstår mig helt Bill, inget av det du sa ovan var menat som skryt och förstår inte hur du kan ta det som skryt för det är det verkligen inte.
Sen det där med fucko vet jag egentligen inte heller vad det handlar om, men jag antar att Jonte menar när jag hade tk rör och tnt styling på moppen, för det verkar tydligen enligt MNFare att om man har det så är man ett fucko. Eller så kan det vara det där med att jag har tydligen sagt att min moppe gör 110 med tk rör, men det har jag ALDRIG GJORT!har ingen jävla aning var han får det ifrån, i så fall får han gärna länka. Men han kommer antagligen inte hitta något eftersom jag aldrig har skrivit det.
Om du kör med större gasare,rotor tändning osv kommer du se att den kommer gå mycket bättre/få ut mer hästar.
Så det var allt ett skryt ju.
Där kan du inte sitta och säga att du inte skröt.
Om det med fuckot var den väl någon gång 2009/2010 som är lite segt att leta upp något sånt.
Jo det kallar man lite skryt.SickRazer skrev:Jag har aldrig sagt att jag har plockat ut så mycket hästkrafter ur den med säkerhet. Det står bara i mina mål på projektet att jag satsar på över 20hk och att jag TROR att jag har 12hk just nu, men jag vettefan hur mycket jag har egentligen, det var bara en gissning så hur i helvete kallar du det för skryt?Jontee skrev:Det är väl visst skryt om att säga att du plockat ut så mycket hästar ur en airsal 70 sport när du inte gjort det.SickRazer skrev: Nu handlar det inte om dig här faktiskt Bill, det är Jontee som måste lägga sig i allt jag säger. Och vad har att jag vill göra om min moppe till Hyper med skryta att göra? Jag skrev de där två hyper grejerna för att visa att jag tänkte göra om moppen till hyper i mitt projekt, hur får du det till skryt egentligen? du har väl din egen syn på skryt men jag kan säga dig att jag inte hade en tanke alls på skryt när jag skrev det. Och när jag sa det där om Ghostrider så menade jag INTE att JAG är Ghostrider utan att moppen kommer då bli nästan helt svart som Ghostriders fordon, det var menat som en skojs grej, skrev aldrig något om att jag är Ghostrider.
Om du kör med större gasare,rotor tändning osv kommer du se att den kommer gå mycket bättre/få ut mer hästar.
Så det var allt ett skryt ju.
Där kan du inte sitta och säga att du inte skröt.
Om det med fuckot var den väl någon gång 2009/2010 som är lite segt att leta upp något sånt.
Om du har sett att jag har skrivit något om att min moppe gjorde 110 med tk så vet du väl var du läste du det? Du kan väl säga tråden eller stället eller vafan det nu är? Ska du sitta och fucka om att jag har sagt att min moppe gjorde 110 med tk? Kommer du inte på något bättre skämt? Jag har ALDIRG sagt det, du blandar säkert ihop mig med någon annan, det blev ju ett missförstånd om det på mnf, men du är ju den ända som fortfarande inte har fattat det. Samma dag som jag satte på tk röret på moppen så lade jag upp en testrun video på youtube där jag skrev att den gjorde 85km/h så hur fan förklarar du att jag har skrivit att den gör 110 någon annanstans?
Du är ju fan patetisk, seriöst.
Sant iof. Men iom ditt prat om att du tagit ut Max, där hlr ju 13 till antar jag... Du å jag ligger nog runt... 10 nått?SickRazer skrev:13 var det från början sen ändrade jag det till 12.
Men vad spelar det för roll? Det var ändå bara en gissning, inget skryt xd
minst 10 i alla fall skulle jag tro. Men inget är säkert förrän vi bänkar dem.Bergsten skrev:Sant iof. Men iom ditt prat om att du tagit ut Max, där hlr ju 13 till antar jag... Du å jag ligger nog runt... 10 nått?SickRazer skrev:13 var det från början sen ändrade jag det till 12.
För å vara ärlig så hänger jag inte ens med i konven (orkar inte haha) och det är ju mer mellan dig och Jontee så ta det med honomSickRazer skrev:minst 10 i alla fall skulle jag tro. Men inget är säkert förrän vi bänkar dem.Bergsten skrev:Sant iof. Men iom ditt prat om att du tagit ut Max, där hlr ju 13 till antar jag... Du å jag ligger nog runt... 10 nått?SickRazer skrev:13 var det från början sen ändrade jag det till 12.
Men den här konversationen börjar kännas meningslös och tidsslösande så ska vi släppa det?
mm, men från och med nu kommer jag inte skriva något mer angående ämnet.Bergsten skrev:För å vara ärlig så hänger jag inte ens med i konven (orkar inte haha) och det är ju mer mellan dig och Jontee så ta det med honomSickRazer skrev:minst 10 i alla fall skulle jag tro. Men inget är säkert förrän vi bänkar dem.Bergsten skrev: Sant iof. Men iom ditt prat om att du tagit ut Max, där hlr ju 13 till antar jag... Du å jag ligger nog runt... 10 nått?
Men den här konversationen börjar kännas meningslös och tidsslösande så ska vi släppa det?
Haha okejSickRazer skrev:Bergsten skrev:För å vara ärlig så hänger jag inte ens med i konven (orkar inte haha) och det är ju mer mellan dig och Jontee så ta det med honomSickRazer skrev: minst 10 i alla fall skulle jag tro. Men inget är säkert förrän vi bänkar dem.
mm, men från och med nu kommer jag inte skriva något mer angående ämnet.
Förresten, brorsan har skaffat en moppe nu också (fast det vet du redan), så kommer starta ett projekt på den ikväll
Like a bawswille95 skrev:yea
fett fint