tråkigt men jag skrattadaveneos skrev:akta dig hon är kanske en vampyrD3nnis skrev: och så ska hon alltid bita mig

Ska vi starta en klubb?D3nnis skrev:kul att tjejjen man gillar sitter på en polares mage och strular..... ska fan bli bög
http://www.youtube.com/watch?v=vlIm-riMN6Q&t=13Born2Ride skrev:får man vara med???!!ValoPallo skrev:Ska vi starta en klubb?D3nnis skrev:kul att tjejjen man gillar sitter på en polares mage och strular..... ska fan bli bög
säg åt henne att du inte gillar henne bara. Att du inte är intresserad och säg det så hon fattar och inte prata i gåtorNutbreaker skrev:fyfan vad jobbigt ,en tjej i min paralell klass skriver på MSN typ hela tiden och jag gillar henne inte ens hon är bara dryg och jobbig, jag ahr sagt åt henne att jag inte gillar hon och att hon ska sluta tjata hela tiden men hon ger inte upp, vad fan ska man göra!? funderar på att blocka men då börjar hon skriva på FB och SMS istället vilket är myycket jobbigare! :/
Anfall är bästa försvar! Var lika dryg tillbaka, eller ännu bättre:Nutbreaker skrev:fyfan vad jobbigt ,en tjej i min paralell klass skriver på MSN typ hela tiden och jag gillar henne inte ens hon är bara dryg och jobbig, jag ahr sagt åt henne att jag inte gillar hon och att hon ska sluta tjata hela tiden men hon ger inte upp, vad fan ska man göra!? funderar på att blocka men då börjar hon skriva på FB och SMS istället vilket är myycket jobbigare! :/
kolla att du är ensam hemma sedab frågar du om hon vill komma ut och köra sitta på med digjarken skrev:Nutbreaker, kör en typ:
-får jag berätta en hemlighet för dig?
-aa *:D:D:D:D:D:D*
-tror jag är kär i en tjej i klass xx..tror du jag har en chans?![]()
Den ilr liknande brukar jag köra om en tjej pratar mycket med mig, eller gjorde iaf. Prata om någon annan tjej så dem blir svartsjuka, annars har "elak stilen" fungerat i de flesta fallen också
***** vilken konfagrupp, vi var 13 st....Karlssoonn skrev: mycket text
har du testat det ens? senbhar int nyare moppar kranValoPallo skrev:Eller en klockren klassiker:
Lura med henne ut på en moppetur, när ni har kommit en bit in i en skog eller nått så vrider du av kranen och blir fruktansvärt förvånad över att soppan är slut, sen gör du "ditt" och vrider på kranen igen och kickar igång och utbrister "Nämen! Nu funkar den igen! Ska du ha skjuts?"
Men se till att hon inte har soppa med sig, då skiter det sig
Annars är humor en bra sak att ha, om du lyckas få henne att asgarva riktigt ordentligt så har du god chans att träffa henne igen, såvida du har hittat nån riktig purjolök
yKarlssoonn skrev: mycket text
***** vilken konfagrupp, vi var 13 st....
i
Men i alla fall, Shit Happens som man brukar säga, om hon inte visar nått intresse när du pratar med henne så är nog relationen ganska död, sånt händer ibland, egentligen bara att packa ihop och gå vidare
tack, har gjort ett försök nu genom att säga att hon är jobbig , hoppas hon slutar ^^jarken skrev:Nutbreaker, kör en typ:
-får jag berätta en hemlighet för dig?
-aa *:D:D:D:D:D:D*
-tror jag är kär i en tjej i klass xx..tror du jag har en chans?![]()
Den ilr liknande brukar jag köra om en tjej pratar mycket med mig, eller gjorde iaf. Prata om någon annan tjej så dem blir svartsjuka, annars har "elak stilen" fungerat i de flesta fallen också
Jag läste det i dassboken, lolVictorh skrev:har du testat det ens? senbhar int nyare moppar kran
oj.. sååååååå jävla dåligt! Vet hur det är. mitt ex dumpade mig via msn och fick ha en vän som stöd? Det suger riktigt jävla dyng hårt. Hur länge hade ni varit tillsammans?kjelle skrev:Blev nyss dumpad på fb, hur jävla känslosamt och moget är inte det?
Det var jävligt lågt.. fins fan en gräns..kjelle skrev:Blev nyss dumpad på fb, hur jävla känslosamt och moget är inte det?
tror vi va tillsammans i ungefär 3 månader. Man kan ju fan inte tro att denna mänska snart ska fylla 18, var det inte typ så man gjorde när man var typ 11-12 år?...2stroke4ever skrev:oj.. sååååååå jävla dåligt! Vet hur det är. mitt ex dumpade mig via msn och fick ha en vän som stöd? Det suger riktigt jävla dyng hårt. Hur länge hade ni varit tillsammans?kjelle skrev:Blev nyss dumpad på fb, hur jävla känslosamt och moget är inte det?
kjelle skrev:tror vi va tillsammans i ungefär 3 månader. Man kan ju fan inte tro att denna mänska snart ska fylla 18, var det inte typ så man gjorde när man var typ 11-12 år?...2stroke4ever skrev:oj.. sååååååå jävla dåligt! Vet hur det är. mitt ex dumpade mig via msn och fick ha en vän som stöd? Det suger riktigt jävla dyng hårt. Hur länge hade ni varit tillsammans?kjelle skrev:Blev nyss dumpad på fb, hur jävla känslosamt och moget är inte det?