haba1 skrev:fattiga jävlar fortsätt att ladda ner era jävla spel!!!
Jag tycker också att det är fel när Infinity Ward jobbar arslet av sig för att få ut Modern Warfare 3 trots att hälften av spelarna kommer att ladda ner det, men tydligen är det så det ska vara så idag
Det är en fucked up world vi lever i, och ingen varken orkar eller vill arbeta idag, och även om man vill så är det ingen lätt uppgift att hitta ett arbete, då blir det såhär
Jag tycker också att det är fel när Infinity Ward jobbar arslet av sig för att få ut Modern Warfare 3 trots att hälften av spelarna kommer att ladda ner det, men tydligen är det så det ska vara så idag
Det är en fucked up world vi lever i, och ingen varken orkar eller vill arbeta idag, och även om man vill så är det ingen lätt uppgift att hitta ett arbete, då blir det såhär
Alla köper nog spelet endå, jävlit svårt att få det att funka online!
letar jobb, sköter mig i samhället men om jag vill spela ett spel som släptes för 15 år sen och bolaget inte finns kvar så kan jag lika gärna ladda ner det
sen om dom säljer ett nytt spel för 700kr så får dom räkna med att alla laddar ner det..
PoWeRKinG skrev:letar jobb, sköter mig i samhället men om jag vill spela ett spel som släptes för 15 år sen och bolaget inte finns kvar så kan jag lika gärna ladda ner det
sen om dom säljer ett nytt spel för 700kr så får dom räkna med att alla laddar ner det..
Samma här, om man sitter på LAN och är sugen på lite Quake 3 eller CS så tycker jag man kan ladda ner, 1.6 säljs ju ändå på Steam för växelpengar man hittar i soffan, så dom tjänar ju knappast multum på det
Men om någon däremot har jobbat på ett spel i två år och plöjt ner några miljoner i det så tycker jag att man kan stöda utvecklaren så man kanske får en ännu bättre uppföljare, såvida inte det inte kostar skjortan
Amnesia The Dark Descent finns på Steam för 14.99€ vilket är runt 140 svenska kronor.
För att hitta det på Steam tryck på Store och sedan "search the store" vilket är precis bredvid wishlist/spotlight till höger.
Ja, det är olagligt att tanka ner spelet. Dessutom ligger spelföretaget Frictional Games (dem som gjort Amnesia) här i Sverige vilket gör er enklare att komma åt för myndigheterna
Annars kan jag tipsa om CYRI, du väljer vilket spel du vill spela också skannar sidan din dator och ser om den pallar det
Ta resultatet med en nypa salt dock, det brukar alltid missa på minnet på grafikkortet, t.ex så visar det 256 MB på mitt Radeon 4770 trots att jag har en halv gig....