Funderar på a-traktor men problemet är bensinförbeukningen kan tänka mig att de med dubbla lådor slukar en 3-4 l per mil? Så kag har tänkt mig en med spärrad låda alltså 1,2 och en varvtalsregulator.. Det blir då en gammal volvo bensinare. Någon som vet vad den volvon med en sån låda och varvreg drar per mil ungefär?
optimalt i en traktor är diesel, de går knappt att köra helt lagligt pga bränsle förbrukingningen och allt slitage... man rasar lådor titt som tätt och varvar livet ur motorn...
de beror på hur hårda poliserna är där du bor på vad som är den bästa lösningen för dig, här där jag bor så måste man ha dubbla lådor och en djuriskt smart ryckspärr, och de hjälper inte heller oftast...
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
Okej tack för infon tror min stad är ganska unik faktiskt har tillsammans med mina kompisar fått den uppfattningen polisen nt bryr sig ett skit om åtminstonde moppar. Tar man drt lungt så bryr sig nt polisen ett skit om man kör trimmat för de varken jagar lr stoppar moppar knappt. De kan nt ett skit faktiskt. De ganska ofarligt att åka olagligt så länge man nt skulle bi stoppad av de enda hotet i princip, nämligen tunga gruppen men de stoppar ju bara tyngre trafik vid större vägar