min aerox drar mycket bensin..
halv tank på 2 mil full tank är 7 liter och antagligen läcker den men vet itne var ifrån jag har tagit flera kattstrypare på bensins slangen till förgasaren och ny packning till förgasaren
den har
streetrace 70cc
leovince zx
19mm dellorto
85 munstycke med luftburk dragen plugg
om du menar vad i helvete åt att den drar 4 l milen så håller jag med.. hur fan kan din moppe dra 4l mil ligger du fullt med ett insug som det är hål i?
om du menar vad i helvete åt att den drar 4 l milen så håller jag med.. hur fan kan din moppe dra 4l mil ligger du fullt med ett insug som det är hål i?
körde thrower med öppet luftfilter och tungt drevad så den krävde väll lite mer kraft för att momma frammåt och hade 120 i munstycke för att blandningen skule bi rätt
0,5-1l/mil är helt normalt för en trimmad moped, (inte så jävla vass då men typ effektrör och 70 sport) du kan kolla så den inte läcker nånstans vilket den borde med tanke på vad din drar.
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
körde thrower med öppet luftfilter och tungt drevad så den krävde väll lite mer kraft för att momma frammåt och hade 120 i munstycke för att blandningen skule bi rätt
Måste ju ha varit något fel då
En moped med den setup du har, 4 liter... hahahahahahahah
Går inte, den måste läckt eller nått sånt skit, den drar inte så mycket om allt är i sin ordning
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!
yamaha2pwn skrev:0,5-1l/mil är helt normalt för en trimmad moped, (inte så jävla vass då men typ effektrör och 70 sport) du kan kolla så den inte läcker nånstans vilket den borde med tanke på vad din drar.
ja jag tycker det och den har ju sport setup bara och som sagt så var vajern lite konstig och kunde bara gasa typ max 3/4
aeroxleoZX skrev:om du menar vad i helvete åt att den drar 4 l milen så håller jag med.. hur fan kan din moppe dra 4l mil ligger du fullt med ett insug som det är hål i?
Måste ju ha varit något fel då
En moped med den setup du har, 4 liter... hahahahahahahah
Går inte, den måste läckt eller nått sånt skit, den drar inte så mycket om allt är i sin ordning
ja körde slut på en tank på en kväll ^^
7-8l
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.
moppen läcker fortfarande.. och vet inte vad felet är jag kommer ihåg att den läckte nr jag hade orginal också men slangen är ser hel ut och jag vet inte vad jag mer kan kolla