Jag har de röret, o de ser mycket bättre ut monterat. Och effekten i det e riktigt bra. plus att de finns mycket fulare rör än detta. hur fult e inte bara de vanliga underliggande hebot?
Jag har de röret, o de ser mycket bättre ut monterat. Och effekten i det e riktigt bra. plus att de finns mycket fulare rör än detta. hur fult e inte bara de vanliga underliggande hebot?
Menar du Hebo tobarro? de är ju as snyggt :O
nej enligt mig e röret mellan expantionen och ljuddämparn för långt, men alla har rätt till en åsikt
DaanDaan skrev:
Menar du Hebo tobarro? de är ju as snyggt :O
nej enligt mig e röret mellan expantionen och ljuddämparn för långt, men alla har rätt till en åsikt
Jag tycker också att de bror på vilken moppe man sätter röret på också En röd gilera rcr passar de väldigt bra på te.x
hej jag har en yamaha dt50r med högerkrökta rör så nu undrar jag vad jag ska köpa för rör(till Hebo manston pata negra70cc/top performance 80cc), rören till Derbi drd passar inte och det finnns inte så många att välja på så vad ska jag ta till 70/80cc inga underliggande!
fax110 skrev:hej jag har en yamaha dt50r med högerkrökta rör så nu undrar jag vad jag ska köpa för rör(till Hebo manston pata negra70cc/top performance 80cc), rören till Derbi drd passar inte och det finnns inte så många att välja på så vad ska jag ta till 70/80cc inga underliggande!
om du inte kör på underliggande kan det bli svårt för då måste du modda på ett rör
maximannen skrev:Jag hade kört ett PR överliggande om jag hade varit som du linus
funderar på det men jävligt mkt pengar och cylindern är ju rätt lågvarvig elr hur?
så polini skulle kanske vara rätt bra? vart får man tag på det isåfall?
maximannen skrev:Jag hade kört ett PR överliggande om jag hade varit som du linus
funderar på det men jävligt mkt pengar och cylindern är ju rätt lågvarvig elr hur?
klagar du på att det är mycket pengar köp det för att det är lätt det snyggaste röret och sen så kan du ju alltid byta cylinder
klagar du på att det är mycket pengar köp det för att det är lätt det snyggaste röret och sen så kan du ju alltid byta cylinder
palla byta cylinder vad ska ja ha då en jävla hyper? neee pallar inte hyper som dagsbruk:P pch ska ju dra dig rätt lätt;)
Xerove skrev:
palla byta cylinder vad ska ja ha då en jävla hyper? neee pallar inte hyper som dagsbruk:P pch ska ju dra dig rätt lätt;)
Derbi_isse skrev:Tjenare alla kunniga, nu är det såhär att jag har en helt orginal Derbi Senda x-treme SM 07a. Och min fråga till er va:
-Om jag sätter på ett gianelli 2T på min moppe, hur kommer den gå?
Jag har för nuvarande (11-65) på dreven.
-Och kommer min strypta CDI göra så att moppen går dåligt?
Kom med tips,kommentarer vad som helst allt uppskattas.
Derbi går skit gött med gianelli har en kompis som kör på det vet dock inte hur fort den kommer att gå men ett jävla acc när effektbandet kommer ketchupeffekt
CDIn gör att den inte kan varav över 10 000 varv så den råder jag dig att köpa en ny men det går utan med men den går sämre
Derbi_isse skrev:Tjenare alla kunniga, nu är det såhär att jag har en helt orginal Derbi Senda x-treme SM 07a. Och min fråga till er va:
-Om jag sätter på ett gianelli 2T på min moppe, hur kommer den gå?
Jag har för nuvarande (11-65) på dreven.
-Och kommer min strypta CDI göra så att moppen går dåligt?
Kom med tips,kommentarer vad som helst allt uppskattas.
Derbi går skit gött med gianelli har en kompis som kör på det vet dock inte hur fort den kommer att gå men ett jävla acc när effektbandet kommer ketchupeffekt
CDIn gör att den inte kan varav över 10 000 varv så den råder jag dig att köpa en ny men det går utan med men den går sämre
Okej tackar för svaret. Men då investerar jag nog i ett gianelli sen får jag köpa en ostrypt cdi sen
::OBS:: CDIn på min moppe begränsar mig till 8 000 varv, bara om ni ville veta alltså