Okej, sorry 13/53Victorh skrev:70-80 drevning?martinmedx skrev:Derbi DRD Racing -08
Original i motorn
Ostrypt CDI
TK High Quality?
ca 95km/h med den drevningen. Ett tips, köp inte 80cc tk röret, kommer inte gå bättre då det inte är anpassat till cylindern, bättre med vanliga High Quality röret.AlleMan95 skrev:Hur fort kommer min Derbi Senda R x-treme 03 gå med denna setup?
Setup:
Airsal racing 70cc
Turbokit High Quality 80cc (rör)
Dellorto 21mm 100+ munstycke
Hebo power (öppet luftfilter)
Malossi Racing membran
21mm polini insug
13-53 drev
Mvh AlleMan
Jaha helvete dåSickRazer skrev:ca 95km/h med den drevningen. Ett tips, köp inte 80cc tk röret, kommer inte gå bättre då det inte är anpassat till cylindern, bättre med vanliga High Quality röret.AlleMan95 skrev:Hur fort kommer min Derbi Senda R x-treme 03 gå med denna setup?
Setup:
Airsal racing 70cc
Malossi Racing membran
21mm polini insug
13-53 drev
Mvh AlleMan
klart det kommer funka men det är ingen skillnad på den vanliga HQ och 80cc HQ om du ska använda den till 70cc. Så det spelar egentligen ingen roll.AlleMan95 skrev:Jaha helvete dåSickRazer skrev:ca 95km/h med den drevningen. Ett tips, köp inte 80cc tk röret, kommer inte gå bättre då det inte är anpassat till cylindern, bättre med vanliga High Quality röret.AlleMan95 skrev:Hur fort kommer min Derbi Senda R x-treme 03 gå med denna setup?
Setup:
Airsal racing 70cc
Malossi Racing membran
21mm polini insug
13-53 drev
Mvh AlleManFick hem röret idag och ska montera det nu. Men tror du det funkar i alla fall?
Om du får för dig att börja köra 80 cc nån dag så är det ju bra att haAlleMan95 skrev:Jaha helvete dåFick hem röret idag och ska montera det nu. Men tror du det funkar i alla fall?
Är pluggen i delningen kvar? Högst 60-65 (dom gör inte över 55 original).VRG skrev:Hur fort tror ni min Rieju Rrx går med
pluggen vi katalysatorn är borta och
luftburken pluggen är bort , sportluftfilter,
13/52 i drevning?
FelpostTimisen94 skrev:ZX rör
17.5mm
öppet luftfilter
malossi koppling och variator
polini rem
70cc
Tjenare, jag har satt på röret nu. Det var grymt!! Den gör 100-110km/h och grymt axx!SickRazer skrev:klart det kommer funka men det är ingen skillnad på den vanliga HQ och 80cc HQ om du ska använda den till 70cc. Så det spelar egentligen ingen roll.AlleMan95 skrev:Jaha helvete dåSickRazer skrev: ca 95km/h med den drevningen. Ett tips, köp inte 80cc tk röret, kommer inte gå bättre då det inte är anpassat till cylindern, bättre med vanliga High Quality röret.Fick hem röret idag och ska montera det nu. Men tror du det funkar i alla fall?
Nej, med strypt avgasadapter gör den kanske 65 km/hjuckeyy skrev:Kan den verkligen göra så mycket när TK:t är strypt?
Mer än 70 ärliga gör den inte med den drevningen difaren. Släng på ett 13 drev fram så gör den nog 80.siiimooon skrev:11/53 är en väldigt lätt drevning..difaren skrev:tror den gör mer än 70 lilla du?siiimooon skrev: 70den gör minst 75 nu med urpluggat original rör, 75 på riktigt tippar jag och 90 enligt mätaren ?
80 max.
felpost lilla vänDash skrev:aprilia sr50 (sr70cc) ditech
malossi 70cc sport injection
dragen v-ring
vit tryck fjäder
leovince tt handmade
stage 6 dubbel lager sport luft filter
malossi trim cdi
gameboy trim
vad tror ni att denna kommer gå? aprilia urpluggad går den 90 med gps =) och med detta kommer den iaf gå mer med mkt bättre acc så klart
80-85VRG skrev:Rieju Rrx 07 alla dragna pluggar och sportluftsfilter bytt munstycke hur fort?
Min gjorde någon km/h ifrån 110 med 11/53, fast min varvar nog lite mera..SickRazer skrev:Mer än 70 ärliga gör den inte med den drevningen difaren. Släng på ett 13 drev fram så gör den nog 80.siiimooon skrev:11/53 är en väldigt lätt drevning..difaren skrev: tror den gör mer än 70 lilla du?den gör minst 75 nu med urpluggat original rör, 75 på riktigt tippar jag och 90 enligt mätaren ?
80 max.
Min gjorde typ knappt 80, typ 75 när jag körde på 11-52 och ändå har jag 70cc, 21mm förgasare o mycket mer än det där.