Annons : http://www.blocket.se/orebro/Yamaha_dt5 ... m?ca=8&w=1

Saker som ska fixas osv!
Listan kommer fyllas på lite allt eftersom
X (klart) / (har hemma/håller på) - (ej klart)
Gianelli 2T X
Nytt drivpaket /
Nytt styre /
Nya handtag /
Nya däck -
Polera fälgarna /
Nytt batteri X
Byte av oljor, packningar osv X
KTM crossplatta -
Ny framskärm (KTM SM) -
Neon X
Lackera sidostödet svart X
Höjningssats -
Nytt dekalkit -
Och kanske ett Metrakit SP

Kan börja med gårdagen!
(Ursäkta kvalitén på bilderna i den här updaten, tagna från Facebook)
Började med att byta växellådsolja i skiten, som ni ser var det minst sagt läge för det

Och sedan till det roliga, började fixa lite med neonet och blir ett rör bakom kylarvingarna, alltså ett rör bakom vardera kylarvinge. Inväntar nu bara att komma till skolan och kanske få en switch ifrån tekniken så är det så gott som klart! Kan hända att det åker på lite mer neon

Väntar just på att få hem/kunna hämta mitt nya styre hos Johan, nylackerat i svart, blev riktigt bra enligt honom så det ligger och väntar där med helt nya handtag här hemma

DT ala p12-styling
Kopplade in neonet nu, blev riktigt schysst, har fortfarande ingen switch så får dra ur ena kabeln när det ska stängas av men det är ok så länge! Blev riktigt schysst, obs dålig mobilbild...

God jul!
Sådärja, dags för en liten update i all julesnusens ära! Har fixat lite bland annat kopplat in en switch till neonet, blev riktigt bra så allt med neonet är 100% klart nu. Satt även och polerade bakfälgen i två timmar förra helgen även här fick jag otroligt bra resultat, såg ut som en kromad fälg (tills jag var tvungen att åka ut o sladda i snön igen men det var bara o torka bort), framfälgen kvar nu! Nu i mellandagarna ska jag fixa 4cm höjningssats, sätta på nya styret och nya handtaget och kanske en ktm platta och ktm sm stänka

Droppar lite bilder iaf! God jul!
Bakfälg innan polering...

Helhetsbild med neon och polerad fälg, är precis under en gatlykta därför syns knappt neonet

Och lite bilder på neonet att som avslutning!