radra

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
gud
Svårstartad skrothög

radra

Inlägg av gud »

tåden kan raderas då jag råka posta i fel forum skulle lägga den i 2takts forumet -.- sry
Senast redigerad av gud den 31 augusti 2011, 21:28, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
larsniklas
Svårstartad skrothög

Inlägg av larsniklas »

Ja du, nästan allt? Yamaha eller Derbi kan jag rekomendera.

Ifall du ska ha orginal rör ska du skaffa en Rieju. Dom går riktigt bra med Orginal rör. Bara o byta munstycke också
Senast redigerad av larsniklas den 31 augusti 2011, 21:26, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Re: Billig bra race moppe

Inlägg av PK »

gud skrev:Säg en billig bra moppe som man kan köpa och är orginal men som man kan trimma så den går bra.
gärna nån moppe som är känd och som är lätt att få tag i delar till den, men ska även va rätt billig, säg några märken :)
helst moppar som du vet är riktigt bra
Rieju rrx.
siiimooon
Gasres

Inlägg av siiimooon »

Puckelsenda, zip, osv..
Användarens profilbild
Riejuman
Gasres

Inlägg av Riejuman »

Rieju rrx!!! helt klart. de är lätta att trimma och det finns massor med reserv delar till dem, men också hyfsat billig
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Re: radra

Inlägg av PK »

gud skrev:tåden kan raderas då jag råka posta i fel forum skulle lägga den i 2takts forumet -.- sry
den ligger i 2-takt? :O
Användarens profilbild
Wilsonrunner
Elmoped

Inlägg av Wilsonrunner »

Gilera runner går riktigt bra och är lätta att trimma. Finns mycket grejer för den har piaggio motorn. + att den är vattenkyld och går därför som en raket kan motsvaras mot Aerox och speedfight :) Dock så sitter tanken i mitten så du får bättre hållning men det blir svårare att gå upp på bakhjulet :>
Skriv svar