Dubbelposter kan man väl kika mellan fingrarna på ibland, men frippelpost?
Nästa gång blir det en varning, så multicitera nästa gång (även om det är lite jobbigt).
ktm_danielsson skrev:Dubbelposter kan man väl kika mellan fingrarna på ibland, men frippelpost?
Nästa gång blir det en varning, så multicitera nästa gång (även om det är lite jobbigt).
Aldrig fattat den jävla skiten med att man inte får dubbelposta/ trippelposta whatever... Vad fan, Kan man dö då eller? är det farligt? är det olagligt...?
Korkad jävla regel... -.- ibland kommer man inte på allt man vill säga så man skriver lite, sen kommer man på mer och postar igen. vafan shit? lägg av och hacka på folk? idioti säger jag bara.
GHFear skrev:Aldrig fattat den jävla skiten med att man inte får dubbelposta/ trippelposta whatever... Vad fan, Kan man dö då eller? är det farligt? är det olagligt...?
Korkad jävla regel... -.- ibland kommer man inte på allt man vill säga så man skriver lite, sen kommer man på mer och postar igen. vafan shit? lägg av och hacka på folk? idioti säger jag bara.
Ja då finns det en ändra knapp, sluta vara så förbannat uppkäftig bara för att jag säger åt han vilka regler som finns på sidan.
GHFear skrev:Aldrig fattat den jävla skiten med att man inte får dubbelposta/ trippelposta whatever... Vad fan, Kan man dö då eller? är det farligt? är det olagligt...?
men förfan, klar att man inte ska dubbel eller dra cccombobreaker när det finns en ändra knapp..
Och KTM är moderator och det är hans uppgift att säga till folk osv osv..