Tjena! Jag har en Speedfight 2 -07 om det hjälper på nåt sätt. Jag undrar då om ett urpluggat Leovince zx-r rör skulle göra skillnad även fast jag har kvar strypning i variator, cdi och luftburk?
Skulle också vara schysst om någon kan säga vad för munstycke man ska ha med den exakta setupen jag nyss beskrev! =)
1. Felpost
2. kanske bättre axx men inte så bra toppfart pga. CDI o. variatorring
3. Ingen kan säga vilket munstycke du ska ha! du måste ta upp och kolla vad du har nu och lägga på ett ca. 10-15 storlekar större!
vicke xX SMT skrev:1. Felpost
3. Ingen kan säga vilket munstycke du ska ha! du måste ta upp och kolla vad du har nu och lägga på ett ca. 10-15 storlekar större!
nä, lägger han bara på det så kommer moppe-f*n inte ens starta. Gör om, gör rätt
vicke xX SMT skrev:1. Felpost
nä, lägger han bara på det så kommer moppe-f*n inte ens starta. Gör om, gör rätt
har också en speedfight 07a , jag satte dit effektrör och har kvar resten den går typ 70 men med sämre axx bara finslipa med munstycken och fjädrar så axxar den bra med skapligt topp också!
(lite seriösare här nere, det heter SÄTTA på eller SKRUVA dit. Han ska ju inte lägga dit den? )
Haha jaa (I) nu fattar jag, men jag menade ju såklart att skruva dit munstycke nog skulle den starta fast han skulle lägga ett munstycke på sitsen också?