Har problemet med min gilera smt 07 att den inte vill varva ordentligt. Setupen är metrakit thrower 88 munstycke dragen mässingbricka i förgasaren ( 17,5 mm ) dragen skorsten 14 53 drev.
När jag gasar på så går den upp till kanske 6-7k varv (ingen varvräknare) och ligger där och nästan hackar i kanske 10 sec sen drar den som ett skott! Har också märkt att den ibland läcker bensin vid flotörskålen!
Tacksam för svar / dalahest!
Citat "Sportluftsfilter... den är vätskekyld, så det går väl inte. Eller har jag fattat det fel?" SÄLJES MASSOR AV AEROX/NEOS DELAR! SKICKA PM
sen angående bestyckningen så tror jag de går lite för fet om den "hackar" byt ner typ 2 strl och se om de hjälpte, annars kan du prova justera bränsle nålen
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
yamaha2pwn skrev:är packningen hel då? kanske langa en bild?
sen angående bestyckningen så tror jag de går lite för fet om den "hackar" byt ner typ 2 strl och se om de hjälpte, annars kan du prova justera bränsle nålen
Packningen har jag fixat nu! Den hade spruckit så jag tog något specielt silikon som tål bensin och smeta på och lät de torka! Nu funkar de kanon nu är bara bestyckningen fel! kan tillägga att jag inte har någon tomgång!
Citat "Sportluftsfilter... den är vätskekyld, så det går väl inte. Eller har jag fattat det fel?" SÄLJES MASSOR AV AEROX/NEOS DELAR! SKICKA PM
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."