Hur så?Mura skrev:sorry men fyfan va pinsamt...
Haha, du tror väll inte att jag försöker visa upp mig?Mura skrev:ValoPallo skrev:Hur så?Mura skrev:sorry men fyfan va pinsamt...
jag tycker om moppen men snälla försök inte stegra med den och glöm inte att du har neutral i.. och allmänt kass körning
Jovars, men det är lite synd att den är så tungt drevad, annars skulle den gå skitbrayamaha2pwn skrev:jag tkr de är härligt med folk som vågar använda sina mopedersålänge man har roligt så kvittar de om man kör bra eller dåligt för de kmr med tiden...
sedan är skogskörning med arbetsbrallor helredigt
ValoPallo skrev:Haha, du tror väll inte att jag försöker visa upp mig?Mura skrev:ValoPallo skrev: Hur så?
jag tycker om moppen men snälla försök inte stegra med den och glöm inte att du har neutral i.. och allmänt kass körning
Jag har kört med den i en vecka, så nån Cristophe Pourcell ska man ju inte vänta sig...
Moppen är helt original, så den är omdrevat för att inte gå 10 kmh, därför är det inget ork på stegringarna
Jag glömmer inte att jag har i fritt, jag petar i den när jag kör av nån anledning...
Detta är då alltså ett kameratest, och ingen dragshow, jag tänkte jag skulle ladda upp den så att ni skulle få skratta lite åt min körstil, men visst, sitt där du
Ja du tänker såMura skrev:tycker inte det är nåt fel med att bjuda på sig själv creds till dig![]()
men du vet
FEL! Om man pratar riktigt fort, hela tiden, så säger man intelligenta saker hela tiden, tro migagertoft skrev:hahaha, denna är till dig valopallo.
njaa, tror inte det faktiskt inte det.FEL! Om man pratar riktigt fort, hela tiden, så säger man intelligenta saker hela tiden, tro mig
Egentligen är det ju ingen skogsmaskin, så jag vill inte dreva ner heller riktigt då jag kör mer på vägen och helst vill köra över 40 kmhyamaha2pwn skrev:jo ta och dreva ner han liteeller plugga ur eller nått
här har grannarna ingen talandock väsnas inte min så mkt
När jag var hos en kompis så skulle vi testa några av hans Tunturi-dämpare, men när vi bytte så gick röret av (det har varit avrostat ett tag) så vi fick skruva av den lilla stump som blev kvar och fara och svetsa, sedan när vi skulle skruva tillbaka det så tror jag att vi misslyckades med packningen lite, eller så är den slut, ska fixas ikväll om jag orkarsamueljohansson96 skrev:Fixa den lite , låter som nån gör i brallan
Visst är detDiNozzan skrev:Fan va nice
Satte just i nya avgaspackningar av Oboy-kartong, nu har dom brunnit upp <3samueljohansson96 skrev:Fixa den lite , låter som nån gör i brallan