Ett projekt ska innehålla minst 2 bilder för att klassas som ett projekt, din film gör inte så stor nytta. MIn Aerox gick bättre med ett Stage6 Pro Replica och originalcylinder, löpte längre ut på mätaren..
mjo OK att din gick bättre. Vi säger så... Den går i 102. Tror inte din gick i 102 med Bara ett Pro Replica... kanske 85 men inte mer. En Arrox mätare är helt fel det är jag medveten om... Men min moppe är uppmätt till 102 och ville bara visa hur den axxar och går.
GHFear skrev:mjo OK att din gick bättre. Vi säger så... Den går i 102. Tror inte din gick i 102 med Bara ett Pro Replica... kanske 85 men inte mer. En Arrox mätare är helt fel det är jag medveten om... Men min moppe är uppmätt till 102 och ville bara visa hur den axxar och går.
Den löpte mätaren ut (ner till temp) när jag hade originalmätaren.
Din gör däremot INTE 102, max 75-80 ärliga, återkom när du mätt upp med GPS. Fick upp min i 106 ärliga och setup kan du se på min profil.
Haha xD Det e så kul för mina polare sa SAMMA sak som ni att den inte gick så fort men så testade dom den och sen när dom kom tillbaks " JÄVLAR VA DEN GÅR!!!" xD hahaha
Tack =] Den går faktiskt riktigt bra . Skön o köra. Men jag har ett Yasuni c20 också... Men den går i 50 med det... Så behöver typ 2,5 eller 3g vikter. =/
prova 3g hade de på min med typ samma settup hade gasres kunde ligga 60 och rycka upp den och köra vidare. den gjorde 80 och körde ifrån alla effektrörs moppar så tvivlar på att din gör mer en 80....