tror janee kan hjälpa digAerox-Jonte skrev:Jag har lite problem med moppen en aerox 05:a
som jag vill byta rör och föregasare m,m
men jag är inte så kunnig.
Jag kan betala 1500:- om du kommer till haparanda och hjälper mej.
Det är löjligt lätt att byta rör bara skruva dit de och förgasaren är relativt enkelt så du kan ju försöka själv förstAerox-Jonte skrev:Jag har lite problem med moppen en aerox 05:a
nästan lite så ja ....Josef Jabbari skrev:du måste ju vara galen 1500 för det där seriöst tar tåget och kommer till dig om jag får 1500kr
Skulle gärna hjälpa dig om jag bodde i närheten, gratis. Det är inga problem att byta rör men förgasare är ju lite mer krångligt att byta men testa dig fram och om det blir fel så kan du bara göra om. Du fixar det!Aerox-Jonte skrev:Jag har lite problem med moppen en aerox 05:a
tycker int heller om att skruva på andras moppar fall nånting skulle gå åt skogen och man skulle få skulden på sejMura skrev:jag skulle inte gjort det för 1500...
rör aldrig folks moppar blir bara problem..
Fråga lokala mopedentusiasten om han kan hjälpa dig att byta rör och förgasare, erbjud typ 100 kr, 250 om han vill ställa in förgasaren, mer än så skulle inte jag ha begärtAerox-Jonte skrev:Jag har lite problem med moppen en aerox 05:a
provkörde en 1200vrf ....wille95 skrev:ja fick 250kr för att byta rör på en harley davidsson^^
var asnära på att få prövköra :