setup?Punkarn skrev:Nå, ja tänkte bara för att när jag har kört då med full gas i 5 min, så när man lägger i 1:An å stannar helt, Så när man börjar dra iväg, Så är den så jävla förbannat Slö, Blir helt jävla galen, tar som 0km/h till 10km/h på 10 - 13 sekunder, Sjukt störande. Tycker att den inte skall behöva göra så då, går 80km/h, Orginal drevad, Funderat på att sätta 65cc i den snart också.
65 cc är för lite kräm i en EBS/D50bo motorPunkarn skrev:Nå, ja tänkte bara för att när jag har kört då med full gas i 5 min, så när man lägger i 1:An å stannar helt, Så när man börjar dra iväg, Så är den så jävla förbannat Slö, Blir helt jävla galen, tar som 0km/h till 10km/h på 10 - 13 sekunder, Sjukt störande. Tycker att den inte skall behöva göra så då, går 80km/h, Orginal drevad, Funderat på att sätta 65cc i den snart också.
har du ngn blekaste om vad du pratar om ^^ ?Punkarn skrev:skall jag sätta en 125cc?willemedDERBIN skrev: 65 cc är för lite kräm i en EBS/D50bo motorDå jäklar skulle det vara drag, å fart över.
65, eller 70 har ja tänkt på.
Jo faktist, så har jag det, Skulle bara vara nice.willemedDERBIN skrev:har du ngn blekaste om vad du pratar om ^^ ?Punkarn skrev:skall jag sätta en 125cc?willemedDERBIN skrev: 65 cc är för lite kräm i en EBS/D50bo motorDå jäklar skulle det vara drag, å fart över.
jo borra om ngn gjutgärns cylinder och hitta kolv till det bara ...Punkarn skrev:Jo faktist, så har jag det, Skulle bara vara nice.willemedDERBIN skrev:har du ngn blekaste om vad du pratar om ^^ ?Punkarn skrev: skall jag sätta en 125cc?Då jäklar skulle det vara drag, å fart över.
Aoo, testat ändra den lite, tycker ja int märker nån skillnad.xMattanx skrev:ett tips är att dreva ner lite fram för att den inte ska varva så mkt om du tycker att den blir varm! angående att den är seg i början kan ha med nålen / luftskruven att göra
skaffa en större cylinder // störra portar !Punkarn skrev:Aoo, testat ändra den lite, tycker ja int märker nån skillnad.xMattanx skrev:ett tips är att dreva ner lite fram för att den inte ska varva så mkt om du tycker att den blir varm! angående att den är seg i början kan ha med nålen / luftskruven att göra
Jag har sagt det förut och säger det igen, sluta komma med skitkorkade förslag. Man kan liksom inte ställa sig och börja trimma så fort något strular...willemedDERBIN skrev:skaffa en större cylinder // störra portar !Punkarn skrev:Aoo, testat ändra den lite, tycker ja int märker nån skillnad.xMattanx skrev:ett tips är att dreva ner lite fram för att den inte ska varva så mkt om du tycker att den blir varm! angående att den är seg i början kan ha med nålen / luftskruven att göra
som jag har fattat så strular det inte :/ ?bensinskalle skrev:Jag har sagt det förut och säger det igen, sluta komma med skitkorkade förslag. Man kan liksom inte ställa sig och börja trimma så fort något strular...willemedDERBIN skrev:skaffa en större cylinder // störra portar !Punkarn skrev: Aoo, testat ändra den lite, tycker ja int märker nån skillnad.
finns till dtderbiofc skrev:som det sagts, sota ut avgassystemet! vet inte hur långt din gått sedan det senast gjordes men![]()
Offtopic: Finns det ens 65cc till vare sig AM6, EBS eller D50b0? Aldrig sett, bara till äldre betor
det jag skulle kunna tro är att man tar en 50 cc gjutgärn o borrar om ...derbiofc skrev:som det sagts, sota ut avgassystemet! vet inte hur långt din gått sedan det senast gjordes men![]()
Offtopic: Finns det ens 65cc till vare sig AM6, EBS eller D50b0? Aldrig sett, bara till äldre betor
Punkarn skrev:Aoo, Blir nog något sånt, skall plocka sönder Moppen snart igen, Nästa helg. Blev inget denna Helg, för man söp för mycket på ett partaj.
Då förstår jagPunkarn skrev:Nå, det var 4 flickor som skulle ha med mig.
Tack tack jag tror vi bryter här, återkom med rapport nästa helg!Punkarn skrev:direkt ja kom dit, så fick ja en grogg, senare allt jävla skit.
Så när jag skulle hem så tog dem hem mig till Anna där alla låg å pysslade om mig, å lite kompressionövningar för Min lilla Trimmade del där nere