högst 10 km/h på 2/3 av maxvarv på första växlen
max 30 km/h på maxvarv -10% i dina uträkningar. praktisk hastighet får diffa 10% utifrån dina uträkningar. (är dina utränkningar passande 30km/h precis så får den gå 33km/h irl)
okapad (flak under tak) får inte reggas in efter 2003, de som finns är reggade innan de och går under de reglerna som gällde vid inreggning vid ev. ombess.
hoppas du fattar nått
maila sbp och be dom skicka en pdf på vilka regler som gäller.
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
Kommer allt gå bra om jag kör in en okapad på ombes? för det kan jag hitta billigt , men hade för mig att man fick köra dem i 45 som jag kommer göra i alla fall
samueljohansson96 skrev:Kommer allt gå bra om jag kör in en okapad på ombes? för det kan jag hitta billigt , men hade för mig att man fick köra dem i 45 som jag kommer göra i alla fall
allt måste ju följa reglerna som fanns då. man brukar inte få ha ruta bak heller.
maila sbp med reg nr tar de fram reglerna du behöver veta.
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
samueljohansson96 skrev:Kommer allt gå bra om jag kör in en okapad på ombes? för det kan jag hitta billigt , men hade för mig att man fick köra dem i 45 som jag kommer göra i alla fall
blanka 30 på högt arbets tempo!
men ja står det okapad i papprena
DÅ ÄRE OKAPAD!
samt dubbla låder är juh så tråkigt
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
Du måste plocka ur bakrutan och såga upp bakluckan och lägga i ett flak för att få den godkänd.
Även fast den är reggad som "okapad" så måste den egentligen ha flak...
Men detta får du ta i a-traktortråden, och i rätt forumdel nästa gång
Låser
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever