Känns som att det här kommer att bli bra

haha men jag får se.. Blir en jävla massa pengar som jag inte vill lägga egentligen. Annars hade jag inte tvekat. Får se när man har tillräckligt med cashviktorr skrev:Snälla byt styre, styrkåpan ser förjävlig ut!
Flytta in elr ta bort reggplåten och fixa en snygg bakunderkåpa
PeugeotRider skrev:Fan tycker du lyckades sjukt bra med lackeringen av styrkåpor och fortkåpor då den plasten brukar vara väldigt speciell, men en allmänt ojämn och småknottrig yta, skulle vilja lacka om mina, några tips kanske?
måste även berömma resten av projektet, blev helschysst
tycker även hjälmen behöver beröm, har nämligen en likadan, fast röd och vit, så den passar min moppe ;D
hare
Jo jag får se om det blir något nytt projekt senare, beror på om jag har pengar.PeugeotRider skrev:chill, tack för tipsen ;D kommer fortsätta följa det här och kommande (?) projekt!bilder på min lackering osv. kommer även dom komma upp så fort det påbörjats, vilket jag hoppas blir så fort som möjlig
bara en sak till, färgen, det går att använda, "vanlig" sprayfärg för t.ex. plast och metall,+klarlack, det är det jag har hört av massor
vad har du använt?
Slippapper och en sådan maskin man använder tillsammans med en sliprondell, den använde jag till att slipa ner stora repor, gick fortare. Den ser ut som en borr maskin fast man sätter in den i ett uttagPeugeotRider skrev:vad använde du för att slipa variatorn?