Jaa, har märkt det, kommer inte åt skruvarna på undersidan om man bara försöker vrida på den Tack för svar!
Idag börja kylarvätske-lampan att lysa, kollade hur mycket kylarvätska jag hade och det var som det skulla, inget som läckte. hinner åka 2-3 km innan den tänds igen, drygt.. Någon som har tips om vad det kan bero på?
BongFish96 skrev:Jaa, har märkt det, kommer inte åt skruvarna på undersidan om man bara försöker vrida på den Tack för svar!
Idag börja kylarvätske-lampan att lysa, kollade hur mycket kylarvätska jag hade och det var som det skulla, inget som läckte. hinner åka 2-3 km innan den tänds igen, drygt.. Någon som har tips om vad det kan bero på?
ingen aning
Senast redigerad av difaren den 14 juni 2011, 14:36, redigerad totalt 1 gånger.
BongFish96 skrev:Jaa, har märkt det, kommer inte åt skruvarna på undersidan om man bara försöker vrida på den Tack för svar!
Du kör varvar för högt när du kör. Ligg inte på max för länge.
D3nnis skrev:varför får jagont i magen och blir bajsnödig när jag dricker monster?
72,5 munstycke, kan man ha halvor hmmm.... visste jag inte.
Ni som dragit pluggen på dessa, vilken storlek munstycke ändra ni till? elr de är olika beroende på slitage och sånt?
ServerError skrev:72,5 munstycke, kan man ha halvor hmmm.... visste jag inte.
Ni som dragit pluggen på dessa, vilken storlek munstycke ändra ni till? elr de är olika beroende på slitage och sånt?
Min kompis (Hebbex) gjorde de och vi bytte upp till storlek 82 eller 85, då gick den bra! fast då hade vi kvar luftburken, utan den måste man ha ca 90
Hebbex sa en gång: Jag är Gäy.
Jag svarade: Det visste jag redan.
Min kompis (Hebbex) gjorde de och vi bytte upp till storlek 82 eller 85, då gick den bra! fast då hade vi kvar luftburken, utan den måste man ha ca 90
ska också ha de så tack
jag har dragen plugg, med strumpa
vet inte vad de är för munstycke i men stiftet är gyllenebrunt
Lundeee skrev:Tjena!
har en cpi sm 08..
min elstart bara "snurrar" utan att tända..
vad kan vara felet?
Hur många gånger har du testat? min gör också så ibland men jag brukar rulla den fram lite och sen testa igen och efter 3-4 ggr så startar den. När börja den göra så?
har en cpi sm 08..
vad kan vara felet?
Hur många gånger har du testat? min gör också så ibland men jag brukar rulla den fram lite och sen testa igen och efter 3-4 ggr så startar den. När börja den göra så?
Hmm, ja, köpte den så. men förmodligen så hände det när han bytte bakljuset..
Lite ny på sånt här..
tror ni att ett dos salidos rör hade varit något på cpi:n eller finns det några andra rör som kan rekomenderas?
har en cpi sm 08..
vad kan vara felet?
Lite ny på sånt här..
tror ni att ett dos salidos rör hade varit något på cpi:n eller finns det några andra rör som kan rekomenderas?
Finns inget rör som direkt "passar" CPI bättre att bara plugga ur original. men jag förstår inte det med bakljuset :S
ServerError skrev:Hur många gånger har du testat? min gör också så ibland men jag brukar rulla den fram lite och sen testa igen och efter 3-4 ggr så startar den. När börja den göra så?
Lite ny på sånt här..
Finns inget rör som direkt "passar" CPI bättre att bara plugga ur original. men jag förstår inte det med bakljuset :S
Okej, behöver jag byta upp i munstycke om jag pluggar ur orginal röret?
Lundeee skrev:
Lite ny på sånt här..
Okej, behöver jag byta upp i munstycke om jag pluggar ur orginal röret?
Det är säkrast att göra de då den få mer luft vill de gärna ha mer bensin för att både hindra cylindern från att skära och du får också bättre effekt
Hoppas de hjälpte XD