to0b skrev:Beror helt på var du bor, för mig tar det ca 1 vecka.
1 vecka?
Det kan väl inte vara från twostroke då?
Jo självklart. Men jag bor i Skåne, så de skickar först paketet till Malmö för sortering och sen upp igen. Så det är lite drygt. Men mer eller mindre en vecka.
De senaste 7 beställningarna jag har gjort före klockan 1400-1500 så har jag haft paketet på förmiddagen dagen efter.
Kan tipsa om Gasket packningsmassa, tror det tåg bra mycket högre tempratur än vad ett avgasrör blir. En röd klet massa du smetar på, glid in på OKQ8, kostar 108:- om jag inte minns fel
jarken skrev:De senaste 7 beställningarna jag har gjort före klockan 1400-1500 så har jag haft paketet på förmiddagen dagen efter.
Kan tipsa om Gasket packningsmassa, tror det tåg bra mycket högre tempratur än vad ett avgasrör blir. En röd klet massa du smetar på, glid in på OKQ8, kostar 108:- om jag inte minns fel
okej hoppas den håller . håller det säkert då så det inte spricker eller går av eller rinner av :/
jarken skrev:De senaste 7 beställningarna jag har gjort före klockan 1400-1500 så har jag haft paketet på förmiddagen dagen efter.
okej hoppas den håller . håller det säkert då så det inte spricker eller går av eller rinner av :/
Ja, det är en stark silikon massa som torkar och blir seg utta bara fan...Är ett helvete att ta bort ifrån t.ex. avgasröret eller cylinderfoten
Ja, det är en stark silikon massa som torkar och blir seg utta bara fan...Är ett helvete att ta bort ifrån t.ex. avgasröret eller cylinderfoten
jarken skrev: Ja, det är en stark silikon massa som torkar och blir seg utta bara fan...Är ett helvete att ta bort ifrån t.ex. avgasröret eller cylinderfoten
Edit: Tar tillbaka att det tål avgastempraturer, blanda ihop med värmetålig färg Jag har dock inte haft problem på dem 300mil jag har kört med den som packning vid mynningen.
1 vecka?
Jo självklart. Men jag bor i Skåne, så de skickar först paketet till Malmö för sortering och sen upp igen. Så det är lite drygt. Men mer eller mindre en vecka.
Du bor i Ängelholm, jag bor ca en mil utanför Ängelholm och de gångerna jag har beställt från twostroke så har jag fått det dagen efter (om jag har beställt innan klockan 3)
Flytande packning. Klar på minuten. Temperaturbeständig från -60°C - +250°C. För motorer, generatorer, kompressorer, vattenpumpar, jordbruksmaskiner. Ersätter eller kompletterar packningar av kork, filt, gummi etc. i alla storlekar och former. Motstår högt tryck samt bränslen, smörjmedel, bromsvätskor, glykol, vatten m.m. Förp: 70 ml
amir : det har funkat för mig på min compact. men frågan är om det inte är bättre i längden med "riktig" packning, o ha gasket packningen så länge, så att du får köra
1 vecka?
jag bor i helsingborg och tar ca 1-2 dagar för mig beroende när jag beställer (före kl 12 på förmiddan)
svantessonn skrev:
1 vecka?
Du bor i Ängelholm, jag bor ca en mil utanför Ängelholm och de gångerna jag har beställt från twostroke så har jag fått det dagen efter (om jag har beställt innan klockan 3)
Haha knepigt, för mina omsorteras alltid i Malmö..