Kul Fan tandställning måste va jävligt jobbigt, tur att jag inte behövt ha det
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
jag äter mat, fan vad det smakar mycket lite metall i käften sänker smak upplevelse väldigt mycket jag minns hur besviken jag var när jag köpte en hamburgare vid tandläkaren direkt efter jag fick rälsen :/
söt_sture skrev:jag äter mat, fan vad det smakar mycket lite metall i käften sänker smak upplevelse väldigt mycket jag minns hur besviken jag var när jag köpte en hamburgare vid tandläkaren direkt efter jag fick rälsen :/
wtf du autosola rälsen en gång i veckan med väll ?
söt_sture skrev:jag äter mat, fan vad det smakar mycket lite metall i käften sänker smak upplevelse väldigt mycket jag minns hur besviken jag var när jag köpte en hamburgare vid tandläkaren direkt efter jag fick rälsen :/
ja föfan, var ju tvungen o ha den polerad, sen sotade jag av den varje månad då det började fastna massa skräp, körde ju självklart bensin metoden billigast så
ja föfan, var ju tvungen o ha den polerad, sen sotade jag av den varje månad då det började fastna massa skräp, körde ju självklart bensin metoden billigast så
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!