katt / perser <3 de är så söta och gulliga haha ja jag vet att det ser ut som om de har sprungit in i en vägg eller så men de är fortfarande hur gulliga som satan ) <3
Derbi_quiz skrev:katt / perser <3 de är så söta och gulliga haha ja jag vet att det ser ut som om de har sprungit in i en vägg eller så men de är fortfarande hur gulliga som satan ) <3
Derbi_quiz skrev:katt / perser <3 de är så söta och gulliga haha ja jag vet att det ser ut som om de har sprungit in i en vägg eller så men de är fortfarande hur gulliga som satan ) <3
förlåt nu men... han sir int värst gullig ut
den där telefonmodellen känns igen.
Annars är det ett halvt zoo här, tre undulater och två hundar, Pyret och Buster
jo har ett litet problem med min häst, tänkte att alla djurälskare här kanske kan hjälpa mig, nu är det så att Brunte (min häst) blöddrar så förbannat på full gaspådrag, jag smackar fint men han bara blöddrar. kan det vara för stora skor jag har satt på den, tror ni det skulle gå bättre med nån storlek mindre. Och ibland på vintrarna är Brunte lite svårstartad så måste jag choka så inåt helvette och stå och smacka som fan. hoppas det finns nån hästlover där ute som kan hjälpa mig och min stackars Brunte ;( buhuhu
Senast redigerad av kevinspeedfight den 18 augusti 2011, 12:15, redigerad totalt 2 gång.
kevinspeedfight skrev:jo har ett litet problem med min häst, tänkte att alla djurälskare här kanske kan hjälpa mig, nu är det så att Brunte (min häst) blöddrar så förbannat på full gaspådrag, jag smackar fint men han böra blöddrar. kan det vara för stora skor jag har satt på den, tror ni det skulle gå bättre med nån storlek mindre. Och ibland på vintrarna är Brunte är lite svårstartad så måste jag choka så inåt helvette och stå och smacka som fan. hoppas det finns nån hästlover där ute som kan hjälpa mig och min stackars Brunte ;( buhuhu
kevinspeedfight skrev:jo har ett litet problem med min häst, tänkte att alla djurälskare här kanske kan hjälpa mig, nu är det så att Brunte (min häst) blöddrar så förbannat på full gaspådrag, jag smackar fint men han böra blöddrar. kan det vara för stora skor jag har satt på den, tror ni det skulle gå bättre med nån storlek mindre. Och ibland på vintrarna är Brunte är lite svårstartad så måste jag choka så inåt helvette och stå och smacka som fan. hoppas det finns nån hästlover där ute som kan hjälpa mig och min stackars Brunte ;( buhuhu