hon kan förlora körkortet även fast hon inte vet om detSwe2FX skrev:Jag får inte trimma men jag har gjort det utan att säga något lika bra med tanke på att om mamma vet om det så kan hon förlora körkortet

hon kan förlora körkortet även fast hon inte vet om detSwe2FX skrev:Jag får inte trimma men jag har gjort det utan att säga något lika bra med tanke på att om mamma vet om det så kan hon förlora körkortet
Hahahah, min mamma brukar ju fråga om jag kan ladda ner vissa filmer åt henneValoPallo skrev:Tja, efter att jag installerade LimeWire på datorn så tog det hus i helvette, som om jag trimmar blir det väl nackskott
Men jag tror nog att pluggen åker ändå, men sen är det bra, 70-80 räcker gott för mig
aha, men då är det väll bara för henne att neka att hon vet om det?Swe2FX skrev:Nej hon måste veta om detP3kkl skrev:hon kan förlora körkortet även fast hon inte vet om detSwe2FX skrev:Jag får inte trimma men jag har gjort det utan att säga något lika bra med tanke på att om mamma vet om det så kan hon förlora körkorteteller?