jag köpte ngn billig effektlack duger för min stil och det kostade 500 ...
dock så fick lam lacka om allt NÅGRA gnger för det år skit svårt för att få effektlack utan att den rinner ...
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
jag köpte min billack (metallic) 2 olika färger + grund och klarlack för 1150 som räckte till hela mitt kåpset + fälgar och detaljer
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
willemedDERBIN skrev:jag köpte ngn billig effektlack duger för min stil och det kostade 500 ...
dock så fick lam lacka om allt NÅGRA gnger för det år skit svårt för att få effektlack utan att den rinner ...
Effektlack rinner inte mer än någon annan lack, dock kan det lätt bli flammigt.
willemedDERBIN skrev:jag köpte ngn billig effektlack duger för min stil och det kostade 500 ...
det problemet hade inte jag dock ...det ran bara på sina ställen ...
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
Det beror på att du hade silikon kvar på kåpan du lackadade.
KarlssoN^ skrev: Effektlack rinner inte mer än någon annan lack, dock kan det lätt bli flammigt.
Det beror på att du hade silikon kvar på kåpan du lackadade.
tsprit och lackprimer .... :/
kan inte vart det ...
det kunde dock vart munstycket i färgburken ....
tog en annan burk och det blev bättre ....
tä'nkt det är bara min 7 gång jag lackar ngt ... då har det ALDRIG vart effektlack ...