En man går in på en bar och ser den vackra bartendern och säger : Ge mig fem Whiskey-shots.
Hon häller upp, och ställer fram glasen , Han häller i sig dom en efter en.
Bartendern frågar: Firar du något?
Och han svarar "mitt första blowjob".
Då svarar bartendern "men då måste jag bjuda på en öl".
Han svarar: Nej tack tar inte det här bort smaken så gör inget det!
Min fru och jag satt vid ett bord på min gymnasieträff när vi såg en riktigt berusad kvinna vid ett annat bord, alldeles ensam, tömmande en drink efter den andra.
Frugan frågade: - Känner du henne?
Jag suckade. - Hon är min gamla flickvän. Vad jag fått höra började hon dricka direkt efter att vi bröt med varandra för länge sedan. Hon lär inte ha varit nykter sen dess.
- Herregud, sa frugan. Vem kunde tro att någon kunde fira så länge?
En man reste tillsammans med sin hustru och svärmor till det heliga landet på semester.
Medan de var där avled svärmor och de kontaktade en begravningsentreprenör för att orda de praktiska detaljerna.
Av begravningsentreprenören fick de besked att det skulle kosta 5.000 dollar att transportera kroppen till hemlandet för begravning där. En begravning i det heliga landet skulle kosta 200 dollar.
Mannen tog sig en funderade och meddelade att han ville att svärmor skulle transporteras hem för begravning där.
Begravningsentreprenören frågade:
- Varför vill du lägga ut 5.000 dollar på transporten av din svärmor. Det skulle väll vara underbart att få henne begravd här i det heliga landet och bara behöva lägga ut 200 dollar?
- En man dog här för 2.000 år sedan, begravdes här och tre dagar senare steg han upp från de döda. Jag kan bara inte ta den risken
Varje lag i fotboll och ishockey behöver vissa typer av spelare.
* Först två judar som forwards, eftersom det enligt lag är förbjudet att förfölja dem.
* Anfallet förstärks även med en svarthyad, en kines, och en indian, för att bli mer färgstarka.
* Som backar värvas två bögar, så att det blir mera tryck bakifrån.
* En 40-årig nunna värvas som målvakt, hon har ju inte släppt in något på 40 år.
* Slutligen, som reservmålvakt, värvar man en zigenare för de tar allt.