Så vad tycker ni är en typisk tjej scooter? Uteslut TMS o Baotian etc.
Hälsningar Jarken den allsmäktige.

mm är mycket inne på viva pga att den är liten o så, dock är hon fotbolls o innebandy tjej så vikten på moppen är de inge fel på...hon har kört min neos flertalet gånger. Tänkte mer på SPeedfight 2, då den är stor...kan vara bra då tjejer skjutsar väl i 90% av fallen.Mura skrev:vivacity är typ ultimata tjej moppen... liten, väger inte mycket, billig och kvalite saker
neos är typ samma sak igentligen där med.. sen är speedfigther äckligt liten ändligt mig och fick knappt plats på den själv så fattar inte hur man ska kunna skjutsa på denjarken skrev:mm är mycket inne på viva pga att den är liten o så, dock är hon fotbolls o innebandy tjej så vikten på moppen är de inge fel på...hon har kört min neos flertalet gånger. Tänkte mer på SPeedfight 2, då den är stor...kan vara bra då tjejer skjutsar väl i 90% av fallen.Mura skrev:vivacity är typ ultimata tjej moppen... liten, väger inte mycket, billig och kvalite saker

dom är tråkigaTuta skrev:Vaddå tjejmoppe?
Bara för man är tjej så ska man väll inte behöva åka runt på "tråkiga" moppar.
Köp den bästa! Aerox.
PoWeRKinG skrev:dom är tråkigaTuta skrev:Vaddå tjejmoppe?
Köp den bästa! Aerox.
ok, jag ska förklara.
när en kille letar moppe så letar han en snygg moppe med trimvänlig motor som kan byggas om och stylas på bra sätt.
när en tjej letar moppe så letar hon en som man tar sig från A--------------------------------------->B med.
Enkel logik...
PS: KÖP INGEN TRIMMAD! DET GÅR ÅT HELVETE!
epajarken skrev:Jo skall förhoppningsvis få iväg min neos till helgen, och tankarna går att köpa en likadan till henne. Då de har bra packnings möjligheter, sitter bra som passagerare osv.. Sen kan jag den utantill nu.
Annars t.ex. en Stalker, så hon blir lite cool när hon glider runt... Sen om man ska köra overkill som Mura säger, Aerox så hon kan dra alla andra urpluggade moppar i stan, samt att de är lättrimmade![]()
Men tjejmoppe menar jag en scooter som skall vara lättkörd, bra packningsmöjligheter etc.
Edit: Aerox är i 90% skruvade av 15 åringar, om man skall ha en original får man punga ut bra mycket mer.
Hehe, menar att de är lite coolare att glida runt på stalker än TMS RetroPoWeRKinG skrev:"Stalker, så hon blir lite cool när hon glider runt..."
shena.. man kan inte vara cool men en scooter ^_^
Klart som fan jag skulle vilja ha henne på en aerox, då kommer väl jag åka runt på den mer än henneRoxxen96 skrev:+1Tuta skrev:Vaddå tjejmoppe?
Köp den bästa! Aerox.
Klart dem kan ha de, men de underlättare för en tjej om mopeden inte väger allt för många pannor. Men är nog inget som hon tänker påWilsonrunner skrev:Antar att du vill att din flickvän ska sitta på en säker moped medans den är skojig och skön. Då är Runnern eller speedfight det bästa alternativet imo, Eller en piaggio vespa! de brukar tjejer villa ha
Och förresten varför kan inte tjejer ha stora och tunga mopeder?: o
dom har för hård sadel man glider ju fram när man bromsar^^Niklasanderson98 skrev:om jag skulle valt så skulle jag köpt en speedfight 3 åt henne dom är grymt sköna att köra och har ganska bra axx
Mura skrev:neos är typ samma sak igentligen där med.. sen är speedfigther äckligt liten ändligt mig och fick knappt plats på den själv så fattar inte hur man ska kunna skjutsa på denjarken skrev:mm är mycket inne på viva pga att den är liten o så, dock är hon fotbolls o innebandy tjej så vikten på moppen är de inge fel på...hon har kört min neos flertalet gånger. Tänkte mer på SPeedfight 2, då den är stor...kan vara bra då tjejer skjutsar väl i 90% av fallen.Mura skrev:vivacity är typ ultimata tjej moppen... liten, väger inte mycket, billig och kvalite sakerneos är däremot lätt att skjutsa på stor sadel