ValoPallo skrev:Rondeller är roliga, Tunturin går så långsamt att jag inte behöver bromsa när jag kör i rondeller, så kan jag ligga bakom bilister och stressa dem ^^
Duger det inte att skriva i denna: http://twostrokerider.se/forum/viewtopi ... sta+vurpannightprowler skrev:Hej tänkte berätta en historia om när jag vurpa för första gången. Jag och min kompis hade varit och kollat på verktyg till moppen.vi svänger ut från harald nyborg. Där är en rondell, det hade regnat och mitt fram däck hade inget mönster och var flera år gammalt.Så jag tar rondellen och märker att fram hjulet bara glider.Jag och min kompis ligger på marken och moppen log ungefär 5 meter bort.vi ställde oss upp och borstade av oss och åkte. Måste sett skit kul ut xD. Det var många som stannade och kollade.1 timma efter åt fick jag ett telefon samtal från några tjejkompisar. Dom fråga om det var jag som vurpa. Seriöst ja flappa ihjäl mig.
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Så sant, så santAprilia-Mx skrev:När det är torrt på vägarna... Är man kung på gatorna!