I den där svarta boxen, cdi-box kanske den kallas så stod det blanco, rosso, verde och stop, stop var en grön kabel som var jordad, i blanco kopplade jag den vita, i rosso den röda och i verde den gröna. De vita, röda och gröna kablarna var i samma "härva" tillsammans med en gul kabel, den gula kabeln kopplade jag till en kvadratisk, silvrig metalldosa. I batteriet fanns det bara 2 kablar (säkert plus och minus som var jordade. Lampor. blinkers och bromsljus sket jag i.
Hade även problem när jag skulle koppla in förgasaren. Kabeln från oljetanken kopplade jag till oljepumpen (?). De 2 kablarna från kylaren till cylinder och motorn. En kabel från tanken ner till förgasaren. 2 kablar från topplocket till förgasaren. 1 kabel från oljepumpen (?) vet jag inte vart den ska, den är ganska liten.
Flera kablar är säkert felkopplade och någon är inte inkopplad och jag vet f*n inte vart dom ska :/
Om någon kan förklara utförligt eller visa en guide skulle det verkligen uppskattas, glömde ju att ta kort på alla kablar före jag monterade ner moppen