MrAndersson skrev:Haha, köpte också spotify premium SÅ skönt o kunna lyssna på dina favorit låtar när du åker buss,moppe,bil cyklar har tråkigt på lektionen osv! As skönt! <3 Någon som vill ha en invite?
MrAndersson skrev:Haha, köpte också spotify premium SÅ skönt o kunna lyssna på dina favorit låtar när du åker buss,moppe,bil cyklar har tråkigt på lektionen osv! As skönt! <3 Någon som vill ha en invite?
Jag kommer faktist inte ihåg vad jag köpte senast, Men antagligen blir nästa köp ett par radiohörselskydd, nya arbetsbyxor och en bränslekran till Tunturin
willemedDERBIN skrev:JASSÅ DU kör suzuki Sj
jag hoppas den inte är orginal x)
nej inte redigt dock för låg och för små däck nu... spua med 225/75 15 däck, sedan rör fofångare fram+bak sedan flakbåge.
har även 4,16 kryparlåda och lockright i bakaxlen
dock inte hunnit åka så mkt då jag försöker bygga a traktor av den sedan ett åt tbx... har dock inte så mkt ork till den så de går slött all rost är dock fixad^^
ontopic så köpte jag en snickers påvägen hem idag
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
nej inte redigt dock för låg och för små däck nu... spua med 225/75 15 däck, sedan rör fofångare fram+bak sedan flakbåge.
dock inte hunnit åka så mkt då jag försöker bygga a traktor av den sedan ett åt tbx... har dock inte så mkt ork till den så de går slött all rost är dock fixad^^
jag har till och med 3 st
en 410a a tralla
2 413 loch o kort
alla ska höjas o säljas ;D
sen den långa kanske blir en bill till slut
31 tummare räcker med sopa eller 3 tumms höjning
så jag har lite ider
det är bara frågan vart man har plats att plocka ner den O.o
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
jag har till och med 3 st
en 410a a tralla
2 413 loch o kort
alla ska höjas o säljas ;D
sen den långa kanske blir en bill till slut
31 tummare räcker med sopa eller 3 tumms höjning
så jag har lite ider
det är bara frågan vart man har plats att plocka ner den O.o
jag har också premium. så jävla sjönt med inga pauser. men borde man inte kunna lyssna på musik i oFfline läge?
jag har också premium. så jävla sjönt med inga pauser. men borde man inte kunna lyssna på musik i oFfline läge?
inte om du köpte den för 49 kr så är inte det med(tror jag då iaf?)