Killen som jag köper av har en 50cc adapter, med blir inte fästerna förskjutna när man använder adaptrar?RoxxoR skrev:Jo det är en AM6 kopia på Generi, TMS och Cpi. Och det enda du behöver göra om du skaffar Sp är en adapter så det passar in i cylindern (om du ska köra på original cylindern) och sen ett fäste.
Jag har för mig original fästet till Sp funkade på min Generic.
min setup:
Airsal t6 portad (ATRacing)
Metrakit Sp
21mm
Tänk på att bestycka och ställa in förgasaren rätt!
Killen som jag köper av har en 50cc adapter, med blir inte fästerna förskjutna när man använder adaptrar?RoxxoR skrev:Jo det är en AM6 kopia på Generi, TMS och Cpi. Och det enda du behöver göra om du skaffar Sp är en adapter så det passar in i cylindern (om du ska köra på original cylindern) och sen ett fäste.
min setup:
Metrakit Sp
21mm
Tänk på att bestycka och ställa in förgasaren rätt!
söt_sture skrev:Killen som jag köper av har en 50cc adapter, med blir inte fästerna förskjutna när man använder adaptrar?RoxxoR skrev:Jo det är en AM6 kopia på Generi, TMS och Cpi. Och det enda du behöver göra om du skaffar Sp är en adapter så det passar in i cylindern (om du ska köra på original cylindern) och sen ett fäste.
min setup:
Metrakit Sp
21mm
Tänk på att bestycka och ställa in förgasaren rätt!EDIT: Är det värt och köpa membranet? har hört att det inte ger effekt på 50cc.
söt_sture skrev:Det kan ge LITE axx och såntsöt_sture skrev:Killen som jag köper av har en 50cc adapter, med blir inte fästerna förskjutna när man använder adaptrar?RoxxoR skrev:Jo det är en AM6 kopia på Generi, TMS och Cpi. Och det enda du behöver göra om du skaffar Sp är en adapter så det passar in i cylindern (om du ska köra på original cylindern) och sen ett fäste.
min setup:
Metrakit Sp
21mm
Tänk på att bestycka och ställa in förgasaren rätt!EDIT: Är det värt och köpa membranet? har hört att det inte ger effekt på 50cc.