ServerError skrev:
Men vafan, jag jämför en fucking Xperia och iPhone (som enligt mig har allt jag behöver) och du säger att xperian är bättre. Då har du ju failat.
Xperia x10 och Expira play mäter sig garanterat med iPhone4.
Du säger bara sådär för du själv har en, iPhone4 är absolut en jätte bra smartphone en av dom bästa på länge. Men dom ligger absolut inte före t.ex Xperia x10.
Återigen inte speciellt bra motargument, alla får tycka precis vad dom vill, jag får tycka en nokia 3310 är bättre än en iPhone4 ingen kan rätta mig på det.
Experterna säger vad dom själva vill, jag utgår ifrån egna upplevelser.
Halloj
Ska nu köpa en ny telefon eftersom min gamla gick sönder så nu undrar jag om ni har nån telefon att rekommendera som kostar ca 0-2000kr. Den ska kamera och mp3. Var och kollade idag och hittade en Samsung Galaxy Mini, någon som har en sådan och kan säga vad som är bra/dåligt med den?
vicke xX SMT skrev:Halloj
Ska nu köpa en ny telefon eftersom min gamla gick sönder så nu undrar jag om ni har nån telefon att rekommendera som kostar ca 0-2000kr. Den ska kamera och mp3. Var och kollade idag och hittade en Samsung Galaxy Mini, någon som har en sådan och kan säga vad som är bra/dåligt med den?
Vet bara från kompisar att den är otroligt seg!
Citat "Sportluftsfilter... den är vätskekyld, så det går väl inte. Eller har jag fattat det fel?" SÄLJES MASSOR AV AEROX/NEOS DELAR! SKICKA PM
Jag har kollat på en LG optimus 2x (så heter den med dual core processor va? ?)
Finns det någon som kan argumentera för fördelar respektive nackdelar?!
+ Mycket kraft
- Slukar batteri
Det må vara en kraftfull mobil! Fast så mkt batteri slukar den inte. Finns värre! Det enda minuset jag ser är android systemet. Som jag alltid har jag gjort så föredrar jag iOs
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
+ Mycket kraft
- Slukar batteri
Det må vara en kraftfull mobil! Fast så mkt batteri slukar den inte. Finns värre! Det enda minuset jag ser är android systemet. Som jag alltid har jag gjort så föredrar jag iOs
Android är ju fint det
Nackdelen är väl att Google håller reda på var du är...
Android är ju fint det
Nackdelen är väl att Google håller reda på var du är...
Jovisst! inge fel på Android. Men det finns fler möjligheter i iOs. Android ligger fortfarande steget efter i utveckling men dom börjar komma ta ikapp nu! Tills dess håller jag mig till iOS!
Skit i det, vad spelar det för roll om dom har koll på vi håller hus liksom
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
DEA!! skrev:Jag är grymt sugen, men det kostar cirka 4500-5000 kronor ju "/
Är det värt det?
Om du är sugen på en LG Optimus 2x p.g.a Dualcore processorn bör du titta på HTC Sensation och SGS2 (Samsung Galaxy S2), båda dom telefonerna kostar strax över 5000 (under på vissa affärer) och är bättre en LGn. Personligen föredrar jag Sensation p.g.a HTC Sense, men SGS2 är också en väldigt bra telefon (något snabbare också).
Vill bara säga att tillverkarna helt och hållet verkar ha glömt bort att det är telefoner de ska göra, inte någon sk*t "wannabe" laptop som istället fungerar bra som telefon, suger Ku* på det messta....
Vill bara säga att tillverkarna helt och hållet verkar ha glömt bort att det är telefoner de ska göra, inte någon sk*t "wannabe" laptop som istället fungerar bra som telefon, suger Ku* på det messta....
Vad talar du om nu? HTC gör väl ändå utmärkta telefoner?
Hebbex skrev:Istället för Optimus 2 så har Optimus 3D också kommit ut nu.
Den är dock bara irriterande att kolla på, 3D mobiler är än sålänge en stor flopp imo.
Den är dock bara irriterande att kolla på, 3D mobiler är än sålänge en stor flopp imo.
Jag har en wildfire nu, men den laggar väldigt ofta o hänger inte med "/
Så skulle gärna gå ifrån HTC nu efter denna katastrof
Sjooqvist skrev:ska köpa ny mobil imorn ,har en budget på 7500:- va ska man köpa för nån mobil?
HTC Sensation eller SGS2, själv har jag en Sensation och skulle inte vilja byta ut den mot en SGS2 även om den är liiiiiiiiiiiite snabbare
DEA!! skrev:
ktm_danielsson skrev:
MartenRRX skrev:Själv har man en HTC Desire...
Jag har en wildfire nu, men den laggar väldigt ofta o hänger inte med "/
Så skulle gärna gå ifrån HTC nu efter denna katastrof
Vad förväntar du dig av en lur för 2k? Wildfire lämpar sig bra till dom som vill ha en touch, med bra OS som går att göra det enklaste med. Den har urusel processor så som sagt förvänta dig inte mycket till mobil för 2000kr. Och HTC Sensation har ju också dualcore, skulle aldrig byta ut min sensation mot en lg... Jag hade också en Wildfire ett tag för att jag helt enkelt inte hade råd med någon bättre, jag var inte alls missnöjd med den med tanke på priset osv.
ServerError skrev:
Men vafan, jag jämför en fucking Xperia och iPhone (som enligt mig har allt jag behöver) och du säger att xperian är bättre. Då har du ju failat.
Xperia x10 och Expira play mäter sig garanterat med iPhone4.
Du säger bara sådär för du själv har en, iPhone4 är absolut en jätte bra smartphone en av dom bästa på länge. Men dom ligger absolut inte före t.ex Xperia x10.
Säg vad du vill, tyck vad du vill, men du har fel
inte fel ngn stans, apple är överdrivet dyra, iphone är tråkiga mobiler man inte kan ändra ngt på, har dålig kamera om man gämför med mobiler i samma prisklass, måste hålla på att synka med itunes å skit, ser absolut ingenting som är bättre med en iphone..
viiktor15 skrev:
inte fel ngn stans, apple är överdrivet dyra, iphone är tråkiga mobiler man inte kan ändra ngt på, har dålig kamera om man gämför med mobiler i samma prisklass, måste hålla på att synka med itunes å skit, ser absolut ingenting som är bättre med en iphone..
iPhone4 har faktist en ganska bra kamera, men ja dom är lite för dyra för vad man får.
vicke xX SMT skrev:Halloj