Har en fråga ,Farsan vespa går som vanligt,Men helt plötsligt när man e ute o kör och de regnar så vill den inte nåt,Den rullar inte fram,Den e fortf på men gasen gör ingen påverkan ,Vad e felet ? :O
de, eller skaffa/bygg en kåpa till luftfiltretKasto skrev:Med andra ord ska jag ta bort sportluftfiltret o sätta tbx orginal ?
Hahah, genast jag såg bilden tänkte jag att det är helikopter mannenKasto skrev:Oh Lord ,Minst tre år sen man var här tror jag ,Yes det är jag med helikopter historianHaha
haha kom på den nu xDvicke xX SMT skrev:Hahah, genast jag såg bilden tänkte jag att det är helikopter mannenKasto skrev:Oh Lord ,Minst tre år sen man var här tror jag ,Yes det är jag med helikopter historianHaha
den legendariska historien
men ja, det är nog pga. sportluftfiltret som den inte vill gå frammåt
Hahaaha, +1 Jag hittar inte historien :o Länka ngn? Längesen jag läste den xDKasto skrev:Hahahahahh Garvar ihjäl meej :D Så ni hänger fortf här asså ,Gamla moppepojkarna ;) Nee skrev den ju inte alls på norska, Skrev bara de att de hände nära norska gränsen :P Haha Fyfan ,Helikopter historian ,Legendarisk ;)