Vill bara ha lite extra drag utan att de ska synas och jag kommer stunta med den. kommer oxå ha ett sportluftfilter. annars inge mer än bort tagna strypningar

Mvh. Linus
jag har kört med airsal ett tag nu iaf ...tilss allting skar !aerox110cc skrev:Nån av dom som du skulle rekommendera?
polini sport 50cc är nog den bästa av dem för lågvarvig setup. o så är det gjutjärn ocksåaerox110cc skrev:vad tycker folket jag ska köra med för vev och cylinder?
jag vill ju helst ha en gjutjärn som helst ger mest vrid och inte kraft. jag är inte ute efter att åka fort ^^
Sen kan jag väl tillägga att jag söker efter lite delar till slider:
*bcd kåpa fram med 2 lampor, tror ni fattar vilken
*två sido kåpor, original där man sätter puckarna
*sadel
*orignal avgasrör eller ostrypt
Doppler [Evolution vit] stötdämpare
tror inte de var något mer
Har du bestyckat den rätt?aerox110cc skrev:Tjena, jag har förmodligen en skuren original cylinder så jag undrar vilken cylinder ni skulle rekommendera till original rör?
Vill bara ha lite extra drag utan att de ska synas och jag kommer stunta med den. kommer oxå ha ett sportluftfilter. annars inge mer än bort tagna strypningar
Mvh. Linus
suck !aerox110cc skrev:vet inte vad som sitter i. men ska byta till original rör och luftfilter. så får se fall den funkar som den ska då:)