SickRazer skrev:då gick jag fram: EH! KOM HIT SÅ FÅR JAG PRATA MED DIG! (pratade högt med mörk röst för det är det 12 åringar är rädda för
Haha fan vad sant!
Haha, måste ha varit en fager syn att se killen springaPoWeRKinG skrev:SickRazer skrev:Det jag hatar mest, det värsta jag vet... Är "stora och coola" killar som ger sig på andra mindre och svagare personer utan anledning. Är det en liten skitunge som kaxxar och är dum som fan så är det en annan sak. Men när jag ser en eller flera "coola" killar som ger sig på någon svagare person för att denne är mindre och inte lika "cool" som de så blir jag så jävla förbannad att jag har lust att slå in ansiktena på var och en. Och sen när de ska möta en större och starkare person än de själva så kryper de iväg som små äckliga pissmyror av feghet. Kan inte låta bli att försöka skydda en sådan ynklig person i en sådan situation och har även hänt några få gånger att jag hamnat i slagsmål med de "coola" killarna för det. Men efteråt så känns det ändå riktigt bra när man vet att man lyckades skydda den ensamma rädda människan och att man fått in några rejäla slag på idioterna som tror att de är coola medans de i själva verket bara är störda idioter som leker gangsters och tror att de får respekt av andra genom att ge sig på mindre och svagare personer än de själva.
Jag hatar såna personer så jävla mycket att allt annat jag hatar känns som det bästa som finns i jämförelse...
fan att se någon som är mindre än dig som står och mobbar en ännu mindre kille är ju klockrentgå fram och skrämma dom lite
som när en som var typ 12 som stog med några som kanske va 10 eller ngt.. såg dom och han som va 12 sa:
asså du är så feg du vågar inte ens ta ventilhattarna från moppen här (min moppe)
jo det gör jag men jag vill inte!
nä då vågar inte din kukfegis! (ja, 12 åringar gillar att använda fula ord som dom precis kommit på)
sen blev han typ sur och puttade 10-åringen.
kolla jag vågar skruva dän dom!
då gick jag fram: EH! KOM HIT SÅ FÅR JAG PRATA MED DIG! (pratade högt med mörk röst för det är det 12 åringar är rädda för)
JÄVLAR vad han kunde springa fort xD
de e fan värst!!!Born2Ride skrev:det är min farsa de, han kan inget om motorer och ska spela kunnig och försöka rätta mig hela tiden och ifrågasätta vad alla delar är för något hahahsomlow skrev:när man inte klarar något.. så jävla frustrerande sen när man meckar med någon helt okunnig som ska pilla på allt och ställa så jävla många frågor..
ÄNTLIGEN!ekenARK skrev:p12or -.-
då kmr du inte flysabensinskalle skrev:Och vi hatar digsiiimooon skrev:Twostrokerider
Jag hatar flismaskinen som precis anlände 300 meter från mitt hus och började FLISA, NU, mitt i natten, när en annan ska gå och sova. Skoj...
? klart jag klarar av de men de var ju inte ironi de du sa du frågade ju en fråga och jag svaradeto0b skrev:Hatar folk som inte klarar av ironi, "servererror"...
+1DiNozzan skrev:pappa betalar kille där!ServerError skrev:Jag skaffar pengar på andra sätt så nej?daveneos skrev: Då hatar du väll pengar också eller?
Vissa jobbar ihop sina pengar medans andra går runt och fråga sina föräldrar.
själv jobbar jag och hatar min morsa.
Och alla vi medlemarbensinskalle skrev:Och vi hatar digsiiimooon skrev:Twostrokerider