(vet inte om de är strypt cdi på dessa men antar att du menar med ostrypt)EliiasH skrev:Gilera rcr -03 13/52 Och ett doppler er1 effektrör (urpluggat)
Och
13/52 orginalrör med dragen plugg i mynningen
okej, finns 3 olika rör, gianelli, jamarcol, luhao,rotorkit12 skrev:nått högeffekt jag fick av grannen. ingen aning vad durationer är?xytoo skrev:vilket rör ?, och vilka durationer ?, runt 80-90 skulle jag tippa pårotorkit12 skrev:dt50mx
65cc
22mm mikuni
högkompstopp
effektrör
portadcylinder
16/48
vad tror ni att den kommer göra??
jag har ett luhao kolladexytoo skrev:okej, finns 3 olika rör, gianelli, jamarcol, luhao,rotorkit12 skrev:nått högeffekt jag fick av grannen. ingen aning vad durationer är?xytoo skrev: vilket rör ?, och vilka durationer ?, runt 80-90 skulle jag tippa påmen som sagt 80-90
jaa, 4 läppars membran, racing tändstift, polera portarna, fixa avstämd boostbottle. helst avstämt rör, men jamarcol rör funkarrotorkit12 skrev:jag har ett luhao kolladexytoo skrev:okej, finns 3 olika rör, gianelli, jamarcol, luhao,rotorkit12 skrev: nått högeffekt jag fick av grannen. ingen aning vad durationer är?men som sagt 80-90
men du som kör dt kan du nått mer trim som jag kan köpa eller bygga utan att plåga den allt för mycket
95-100.Derbimann skrev:trimma min Rieju RRX sm nu i vinter!
men behöver veta litte saker.. (:
hur snabbt kommer han gå i med :
Hebo - Cylinderkit (Tomahawk Racing) 80cc (AM6)
Barikit - Racingförgasare (Keihin) PWK (26mm)
Barikit - Insug Short Neck (AM6) 36 mm
Hebo - Membran (Frog Shape) (AM6 / MOR)
Turbo Kit - Avgassystem Carrera High Quality 80cc
tror att han skall gå runt typ 120, men men vet ej.. tacksam för snabbt svar!
Ja den är nog ostrypt för den varvar riktigt högt. Men vad tycker du eller ni här på forumet, för den varvar ur så fort på alla växlar hinner knappt medSwe2FX skrev:Den kommer säkert göra 90-95 kanske mer. Men du kan känna om den har strypt cdi den liksom dödar sig själv när man kommer till det varvet brukar vara 8000-9000 rpm tror jag, men testa att varva ut på växlarna och se om den dödar signemesis8 skrev:Setup
Airsal 50cc sport
mk thrower trimrör (urpluggat)
orginalförgasare med 120 munstycke
urpluggad luftburk
orginal cdi
drev 12/52
farsan låg bakom mig när jag hade 11/52 i drev och 104 i munstycke då gick det 85 på hans mätare och han kom varken närmare eller längre ifrån. nu med 12/52 och 120 i munnstycke så varvar den ur betydligt bättrenågon som har en gissning om vad den går nu? 90-95 kanske?
föresten är det någon som vet om det är strypt eller ostrypt cdi på peugeot xps 04? tycker att han varvar ganska högt men ändå svårt att veta när man inte har varvmätare.