Furia96 skrev:Tjena!, jag har ett opluggat orginalrör på min furia 02 den går uppåt 75km/h. sen min kompis har ett opluggat mk thrower rör den går 60km/h.
Min fråga är varför skiljer sig hastigheten så mycket på våra rör? Tackar för svar!:D
hmm.. hans rör det är fel på antagligen.. men moppe med ostrypt thrower gör väll knappast 60.. 80-85 är mer lagom
kör han som en inhemsk bondirak? skämt åsido. då borde det vara fel på hans rör, då ett thrower går bättre än org.. vad för cylinder var det du köpte? köpte du trimcylinder "49cc " så kan det spela lite roll.. (3hk mot 5,5 typ)
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”
Sockan skrev:kör han som en inhemsk bondirak? skämt åsido. då borde det vara fel på hans rör, då ett thrower går bättre än org.. vad för cylinder var det du köpte? köpte du trimcylinder "49cc " så kan det spela lite roll.. (3hk mot 5,5 typ)
Ne det var min farsa som beställde den Motoforce cylindern 50cc på ts för 1200
Sockan skrev:kör han som en inhemsk bondirak? skämt åsido. då borde det vara fel på hans rör, då ett thrower går bättre än org.. vad för cylinder var det du köpte? köpte du trimcylinder "49cc " så kan det spela lite roll.. (3hk mot 5,5 typ)
Ne det var min farsa som beställde den Motoforce cylindern 50cc på ts för 1200
HAHAHAH MOTORFORCE !!! HAHAH
hmm
övriga setuper ?
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^