Ååå faan Har vart med om samma sak när ja va 14 men min gick 95 kmh Så jag fick vänta 6 månader sen fick ja den men inget straff dåe .
Jobbigt å vänta iaf
oanek skrev:Jag vart av med min moped idag för att den gick 62 km/h enligt deras laser.
Har jag nån chans att vinna hos åklagaren?
Tveksamt om dom tog dig med laser :-/
Men asså han tog mig när jag stog still och varvade lite i ett trafikljus sen så testade han den och då gick den 62km/h
Men har allting kvar. plugg och allt. Så borde ju kunna vinna.
nä för moppen får max göra 52km/h osså är det på ditt ansvar att den ska gå under 52km/h eller 52km/h men om dom ser att pluggen är där så jag tror inte dom kommer göra nåt
Menar du mig nu ?:P Jo min gick 62 km/h.. Men min kompis fick en enduro på sig och hans moppe gick 69 km/h och dom släppte han för att hans moppe inte låter så mycket.
Menar du mig nu ?:P Jo min gick 62 km/h.. Men min kompis fick en enduro på sig och hans moppe gick 69 km/h och dom släppte han för att hans moppe inte låter så mycket.
muhahaha då är jag inte den första som har blivit släppt av polisen i 69km/h
Määh Nu vart jag ledsen på ögat. Ska fan i mig ta och skratta åt polisen när jag får tillbaka moppen och slipper besikta om den.
oanek skrev:
Määh Nu vart jag ledsen på ögat. Ska fan i mig ta och skratta åt polisen när jag får tillbaka moppen och slipper besikta om den.
vi får heja på att du inte får nåt sånt skit för de är inte kul de
skogen_swe skrev:muhahaha då är jag inte den första som har blivit släppt av polisen i 69km/h
vi får heja på att du inte får nåt sånt skit för de är inte kul de
Det kan jag förstå att det inte är.. men om jag får det så blir det nog cykel efter det. för pallar inte köra original. (mamma och pappa tvingade mig köra det dom första 2 månaderna när jag hade fått kortet)
2 Gånger vart tvungen snacka, och pratat ut mig.
Genom att säga det är racing maskin. Och jag bor där (pekar på något hus på vägen). Och skulle bara åka lite för ställa in luften.
Snackat så mycket så dom släppt mig.
1 gång stanna dom mig på polarens cross.
Parkera den, stod prata med dom. Så ser jag min polare komemr som äger crossen. Hoppas på den startar och drar. Dom försöker kuta ikapp han innan han startar den. Och jag fick tillfälle att kuta.
Kan säga jag vara bra skakis, hade inte hunnit säga kontaktuppgifter.
Kom ihåg erkänn aldrig att du har trimmat, det är deras jobb att hitta trimmet inte ditt.
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
KoNG skrev:Kom ihåg erkänn aldrig att du har trimmat, det är deras jobb att hitta trimmet inte ditt.
Skulle aldrig falla mig in att berätta nått sånt för dom. men nu när dom tog mig för trimm när den gick 62km/h så skulle dom skicka den till en verkstad som jag har hört att det är ganska mycke rykten om att dom gör lite små saker som att dreva dom när polisen har skickat in dom där för att fälla en mopedist för trim. Dom är cp här i sundsvall poliserna