Vill att bög läppen tas bort, sätter dit reg hållare som står bakom hjulet, alla kåpor blir mattsvarta(inga stickers) och sen alla inner kåpor oranga..
och gärna oranga galler vid detaljer, typ vid z kåpan och mellan rummet vid frontkåpan..

PoWeRKinG skrev:nej det är inte en aerox, nej det är inte styling.Antiimport skrev:men det är la styling ? och aerox är la 2t-s?to0b skrev:Tror att detta ska ligga i "Media"!
det är en bild! alltså under media
han har rätt det är fortfarande media som den ska ligga under för du frågar om en bild som någon ska göra och bilder är media även om du vill att det ska vara till din aerox så är det just nu media tillskapelse.. så det är du som kaanske ska ta en pk och piggna upp ?Antiimport skrev:PoWeRKinG skrev:nej det är inte en aerox, nej det är inte styling.Antiimport skrev: men det är la styling ? och aerox är la 2t-s?
lyssna, de är ju styling hjälp ja behöver och aerox är tvåtaktare...
ja vill inte visa en bild, ja visar bilden som ska redigeras..
Och powerking, ta o drick en pk, så du piggnar upp ffan
han ska inte dricka en pk han ska sätta sig och läsa reglerna där det står att man ska posta rätt.. i det här fallet så var det fel..somlow skrev:han har rätt det är fortfarande media som den ska ligga under för du frågar om en bild som någon ska göra och bilder är media även om du vill att det ska vara till din aerox så är det just nu media tillskapelse.. så det är du som kaanske ska ta en pk och piggna upp ?Antiimport skrev:PoWeRKinG skrev: nej det är inte en aerox, nej det är inte styling.
varför skulle ja lyssna på dig -- din.....PoWeRKinG skrev:han ska inte dricka en pk han ska sätta sig och läsa reglerna där det står att man ska posta rätt.. i det här fallet så var det fel..somlow skrev:han har rätt det är fortfarande media som den ska ligga under för du frågar om en bild som någon ska göra och bilder är media även om du vill att det ska vara till din aerox så är det just nu media tillskapelse.. så det är du som kaanske ska ta en pk och piggna upp ?Antiimport skrev:
när jag rättar dig så ska du inte dryga, du ska lyssna!
Men du skall lyssna på mig när jag säger: ses om en månadAntiimport skrev:varför skulle ja lyssna på dig -- din.....PoWeRKinG skrev:han ska inte dricka en pk han ska sätta sig och läsa reglerna där det står att man ska posta rätt.. i det här fallet så var det fel..somlow skrev: han har rätt det är fortfarande media som den ska ligga under för du frågar om en bild som någon ska göra och bilder är media även om du vill att det ska vara till din aerox så är det just nu media tillskapelse.. så det är du som kaanske ska ta en pk och piggna upp ?
när jag rättar dig så ska du inte dryga, du ska lyssna!