chifen skrev:Det är ju du som gjort fel. Håll inte på och stunta i området så är problemet löst. Vad hjälper det att slå in rutorna på hans bil? Mycket sånt här på forum, stor i orden men liten på jorden. Ska du stunta så dra till något öde ställe där du inte riskerar att skada andra. Tycker faktiskt han gjorde HELT rätt som sa till, även om han var onödigt hotfull. Men han verkar ju tydligen lite koll som vet att fiddyn inte är försäkrad och skattad, dvs olaglig att framföra på väg. Visst, jag har själv gjort det men då har jag fan kört som folk när det finns andra i närheten och inte gasat i tätbebyggda områden..
Hur kommer det sig att ni tycker att man kan bete sig hur man vill själv men om någon säger till på skarpen, ja då ska ni gå till polisen och gnälla eller hämta kompisar. Det är ju rent ut sagt fegt, jävligt fegt dessutom.
Killen som sa till dig har uppenbarligen lite aggressionsproblem och var onödigt hotfull men sluta kör runt som du vill i området där bara så ska du se att det inte blir några problem i fortsättningen, och blir det problem ändå så kan du gå till polisen. Det är bara att stå för sina egna handlingar så får han stå för sina.
så länge han inte stör andra så kan han ju stunta hur mkt han vill enligt mig
"Mycket sånt här på forum, stor i orden men liten på jorden."
SÅ sant.. dock står jag för allt jag säger på nätet till 100%. true story.
JAG personligen skulle gjort såhär. om jag åker och han stör sig på det och säger till på ett hotfullt sätt så skule jag fan gasat utanför hans hus så mkt jag kan (trp).
och han därimot skulle verka irriterad och säga till mig att han inte vill det och har en anledning så skulle jag lyssnat och åkt där ifrån.
jag koncentrerar mig helt på regeln, som du själv vill bli behandlad ska du behandla andra!