hotad av en killle hjälp

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
speedfajt
Elmoped

Inlägg av speedfajt »

Du måste ha respekt för en BMW...
Användarens profilbild
Wilsonrunner
Elmoped

Inlägg av Wilsonrunner »

speedfajt skrev:Du måste ha respekt för en BMW...
Knappast,
Användarens profilbild
willemedDERBIN
King of the street

Inlägg av willemedDERBIN »

Wilsonrunner skrev:
speedfajt skrev:Du måste ha respekt för en BMW...
Knappast,
min respekt gäller bara dem som sitter i ....vilket oftast är turkar här hemma :roll:
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!

det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket

Inlägg av kjelle »

ValoPallo skrev:
elias96sandberg skrev:
P3kkl skrev: +1
Bara så ni vet så va detta användaren amirbest som skrev detta inlägget, han hade min data och den va inne på min så han trodde att den va inne på hans
Ja se på fan, jag börjar se ett mönster i hans inlägg nu
Jepp, större mytoman än skåningen...
riejumikäl
Farsans gamla zündapp

Inlägg av riejumikäl »

Du kan anmäla honom. Men någon hämnd är rätt onödig.
Fast å andra sidan hade han ju anledning att säga till dig, fast han gjorde det väl på lite överdrivet sätt.
Användarens profilbild
FThunberg
Farsans gamla zündapp

Inlägg av FThunberg »

Blev själv hotad inatt! :lol:
Skulle tydligen få en kniv i ögat om jag inte höll käften 8) Anledningen var att jag upplyste en kille om att han spillde cola över sin kebab :roll:

Samlade lite kompisar och whips, så var det problemet löst!
joar
Farsans gamla zündapp

Inlägg av joar »

Själv skulle jag skicka en anmälan till polisen om vad som hänt o börja köra med lite mera respekt i skogarna eller på cross bana, hotar han igen så skulle jag ringa till polisen och berättat att han hotat mig upprepade gånger....... Men det är ju bara jag....
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

Det är ju du som gjort fel. Håll inte på och stunta i området så är problemet löst. Vad hjälper det att slå in rutorna på hans bil? Mycket sånt här på forum, stor i orden men liten på jorden. Ska du stunta så dra till något öde ställe där du inte riskerar att skada andra. Tycker faktiskt han gjorde HELT rätt som sa till, även om han var onödigt hotfull. Men han verkar ju tydligen lite koll som vet att fiddyn inte är försäkrad och skattad, dvs olaglig att framföra på väg. Visst, jag har själv gjort det men då har jag fan kört som folk när det finns andra i närheten och inte gasat i tätbebyggda områden..

Hur kommer det sig att ni tycker att man kan bete sig hur man vill själv men om någon säger till på skarpen, ja då ska ni gå till polisen och gnälla eller hämta kompisar. Det är ju rent ut sagt fegt, jävligt fegt dessutom.

Killen som sa till dig har uppenbarligen lite aggressionsproblem och var onödigt hotfull men sluta kör runt som du vill i området där bara så ska du se att det inte blir några problem i fortsättningen, och blir det problem ändå så kan du gå till polisen. Det är bara att stå för sina egna handlingar så får han stå för sina.
Senast redigerad av chifen den 30 juli 2011, 18:29, redigerad totalt 1 gånger.
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
willemedDERBIN
King of the street

Inlägg av willemedDERBIN »

joar skrev:Själv skulle jag skicka en anmälan till polisen om vad som hänt o börja köra med lite mera respekt i skogarna eller på cross bana, hotar han igen så skulle jag ringa till polisen och berättat att han hotat mig upprepade gånger....... Men det är ju bara jag....
+1 ....dock inte säga vad man har gjort eller så ...
dock om det är olovlig körning med en fiddy som lever ovs ...Skylll dig SJÄLV ^^

låter det o har sig så vet man juh varför dem kmr

alra bäst om det hade vart på privat o inhägnat
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!

det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
Användarens profilbild
Mura
King of the street

Inlägg av Mura »

.... du kör runt som ett fucko full gas på 30 vägen försöker stegra 1m hela tiden, skiter i alla andra tror folk tycker du är cool och sånt klart han blir lack....
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

chifen skrev:Det är ju du som gjort fel. Håll inte på och stunta i området så är problemet löst. Vad hjälper det att slå in rutorna på hans bil? Mycket sånt här på forum, stor i orden men liten på jorden. Ska du stunta så dra till något öde ställe där du inte riskerar att skada andra. Tycker faktiskt han gjorde HELT rätt som sa till, även om han var onödigt hotfull. Men han verkar ju tydligen lite koll som vet att fiddyn inte är försäkrad och skattad, dvs olaglig att framföra på väg. Visst, jag har själv gjort det men då har jag fan kört som folk när det finns andra i närheten och inte gasat i tätbebyggda områden..

Hur kommer det sig att ni tycker att man kan bete sig hur man vill själv men om någon säger till på skarpen, ja då ska ni gå till polisen och gnälla eller hämta kompisar. Det är ju rent ut sagt fegt, jävligt fegt dessutom.

Killen som sa till dig har uppenbarligen lite aggressionsproblem och var onödigt hotfull men sluta kör runt som du vill i området där bara så ska du se att det inte blir några problem i fortsättningen, och blir det problem ändå så kan du gå till polisen. Det är bara att stå för sina egna handlingar så får han stå för sina.
så länge han inte stör andra så kan han ju stunta hur mkt han vill enligt mig ;)

"Mycket sånt här på forum, stor i orden men liten på jorden."

SÅ sant.. dock står jag för allt jag säger på nätet till 100%. true story.

JAG personligen skulle gjort såhär. om jag åker och han stör sig på det och säger till på ett hotfullt sätt så skule jag fan gasat utanför hans hus så mkt jag kan (trp).

och han därimot skulle verka irriterad och säga till mig att han inte vill det och har en anledning så skulle jag lyssnat och åkt där ifrån.

jag koncentrerar mig helt på regeln, som du själv vill bli behandlad ska du behandla andra!
Användarens profilbild
FThunberg
Farsans gamla zündapp

Inlägg av FThunberg »

Wiho, jag får vara med i powerkings signatur! 8)

Ursäkta OT
Användarens profilbild
G-son
King of the street

Inlägg av G-son »

PoWeRKinG skrev:så länge han inte stör andra så kan han ju stunta hur mkt han vill enligt mig ;)
Man brukar kunna störa folk ganska mycket innan någon faktiskt säger till om det, så att han blivit åtsagd är ett ganska tydligt tecken på att folk blir störda. Förmodligen minst hälften av dom som bor i området, även om bara en blivit tillräckligt irriterad för att säga till.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

Erik_ skrev:
PoWeRKinG skrev:så länge han inte stör andra så kan han ju stunta hur mkt han vill enligt mig ;)
Man brukar kunna störa folk ganska mycket innan någon faktiskt säger till om det, så att han blivit åtsagd är ett ganska tydligt tecken på att folk blir störda. Förmodligen minst hälften av dom som bor i området, även om bara en blivit tillräckligt irriterad för att säga till.
precis ;) jag har inte sagt att han får åka för mig heller ;) OM han skulle åkt där ingen blir irriterad så hade det varit OK ;)
Användarens profilbild
elias96sandberg
Svårstartad skrothög

Inlägg av elias96sandberg »

kjelle skrev:
ValoPallo skrev:
elias96sandberg skrev: Bara så ni vet så va detta användaren amirbest som skrev detta inlägget, han hade min data och den va inne på min så han trodde att den va inne på hans
Ja se på fan, jag börjar se ett mönster i hans inlägg nu
Jepp, större mytoman än skåningen...
Kan du förklara varför du tar amir som en "mytoman" ? Detta hände när jag var bredvid amir så han ljuger inte ?
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Amirs stories håller inte för en närmare granskning så mytomani? javisst.

jag hade dragit öronen åt mig om man levt jävel och stuntåkt med bullrig fiddy, en fiddys brakande kan väcka vrede hos den mest lugna individ.
Dessutom om man dessutom på det får på fan för det, dags att leta upp en annan plats.
Inte ens jag som gärna korkar ur dämparna har lätt att tolerera det tordönet.

Det finns faktiskt gränser för hur mycket folk skall och bör tolerera, detta är way over den gränsen, och även jag hade reagerat, jag hade ringt polisen och kvarhållit fiddyn med dess förare tills polisen kom.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
Amirbest
Avstängd

Inlägg av Amirbest »

har folk problem här eller !"

mitt andra inlägg om skadestånd va litte flipp ;)
och bara för de ljuger jag fuck inte eller är ni så fucking tröga .

:D

twostroke har bara blivit sämmre skärep er och hjälp !!
Skriv svar