tjena . va ute och stunta i går med min fiddy roligt som fan . så kommer det en kille med en snygg bmw :$ hihi sen så sa han att han skulle slå mig och hota som fan .för han tyckte jag körde för snabbt och att den inte fanns försökring så hans barna kunnde skadas och det inte fanns försäkring .. sen han bara du har inte reggat den eller skattat en . men jag har ljusen . sen sa han att om jag kör igen med vad som så kommer han komma hem till mig och slå i sönder mig .. sen sa han att han skulle hålla kvar mig och kalla på polis kan han de ?
vet inte hur ska ska åka i väg och stunta . eller med moppen . behöver hjälp .
ska jag bara gå och skita i det eller ska man vara rädd för han
fan vet jag va du ska göra? jag skulle iaf skitit i det och fortsatt då han inte bestämmer över mig.. om han gör det igen så anmäler jag honom för olaga hot osv och tjänar lite pengar
klart han inte kan kalla på polis som sätter dit dig.. inga bevis på att du har kört och om han har hotat dig så är han tjuven i dramat
PoWeRKinG skrev:fan vet jag va du ska göra? jag skulle iaf skitit i det och fortsatt då han inte bestämmer över mig.. om han gör det igen så anmäler jag honom för olaga hot osv och tjänar lite pengar
klart han inte kan kalla på polis som sätter dit dig.. inga bevis på att du har kört och om han har hotat dig så är han tjuven i dramat
sant , men vill inte bli skadad .hehe . han är grymt våldsam ., om jag inte skulle ha lipat skulle han ha slagit mig och min äälskade fiddy
kör på inhängnat område sen när han kommer så säger du att det är inhängnat och polisen kan inte säga nåt.. jag kör hos min farfar i skogen och det är inhängnat och det är lagligt
Du kör med ett oregistrerat fordon på allmän mark. Du kör säkert som ett as. Din fiddy hörs flera kvarter och stör mer än bara killen i Bmw'n som är rädd om sina barn. Och nu ska du ge igen? Sluta lek.
Timpis skrev:Du kör med ett oregistrerat fordon på allmän mark. Du kör säkert som ett as. Din fiddy hörs flera kvarter och stör mer än bara killen i Bmw'n som är rädd om sina barn. Och nu ska du ge igen? Sluta lek.
vem har sagt att han hade barn?
aja om man kör som ett as så är det ju klart att folk säger till dock så ska han inte hota honnom
Timpis skrev:Du kör med ett oregistrerat fordon på allmän mark. Du kör säkert som ett as. Din fiddy hörs flera kvarter och stör mer än bara killen i Bmw'n som är rädd om sina barn. Och nu ska du ge igen? Sluta lek.
aja om man kör som ett as så är det ju klart att folk säger till dock så ska han inte hota honnom
Citat från TS: ".för han tyckte jag körde för snabbt och att den inte fanns försökring så hans barna kunnde skadas och det inte fanns försäkring . "
Kan ha missuppfattat hans mening för han skriver rent ut sagt som en värdelös kratta som man egentligen borde slängt för flera år sedan men man har inte har lust att åka upp till affären och köpa en ny.
Citat från TS: ".för han tyckte jag körde för snabbt och att den inte fanns försökring så hans barna kunnde skadas och det inte fanns försäkring . "
Kan ha missuppfattat hans mening för han skriver rent ut sagt som en värdelös kratta som man egentligen borde slängt för flera år sedan men man har inte har lust att åka upp till affären och köpa en ny.
aha fattade inte mkt av texten så missade väll det i spagettin
Osnutna snorvalpar som du ska ha stryk, bli halvt ihjälslagna och få ett färskt hästhuvud i sängen varje natt tills dom lärt sig veta hut!
Nåja, kanske lite grovt, men väx upp för helvete. Det är inte konstigt att folk blir irriterade om du stör dom när du leker med något där det inte ens får köras. INGEN vinner något på att du försöker jävlas med honom för att han sa åt dig att det inte var en bra lekplats för den leksaken, så använd dendär hjärncellen du förhoppningsvis har och inse att du inte ska leka där. Ge dig ut i skogen, åk till crossbanan, eller börja dansa balett eller nått sånt som inte är olagligt...
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Han kommer inte slå dig, det hade han gjort för länge sen om han nu ville ge dig en smäll som du förtjänar, han försöker antagligen bara skrämma upp dig... jag hade ignorerat han.
MEN, börja kör i skogen eller på cross bana du ska absolut inte köra fiddy ute på vägarna...
ValoPallo skrev:"Han kör BMW, han har rätt att vara ett as"
+1
Bara så ni vet så va detta användaren amirbest som skrev detta inlägget, han hade min data och den va inne på min så han trodde att den va inne på hans
ValoPallo skrev:"Han kör BMW, han har rätt att vara ett as"
+1
Bara så ni vet så va detta användaren amirbest som skrev detta inlägget, han hade min data och den va inne på min så han trodde att den va inne på hans
Ja se på fan, jag börjar se ett mönster i hans inlägg nu
Born2Ride skrev:Han kommer inte slå dig, det hade han gjort för länge sen om han nu ville ge dig en smäll som du förtjänar, han försöker antagligen bara skrämma upp dig... jag hade ignorerat han.
MEN, börja kör i skogen eller på cross bana du ska absolut inte köra fiddy ute på vägarna...