står i ett dike nu så snabb hjälp uppskattas

är det något ni inte förstår i min beakrivning så fråga
EDIT: Läs en av mina kommentarer lite längre ner för bättre beskrivning!
Det e så hans gör, den går 200 meter sen dör den precis som man borde stänga av tändningen..PipaZ skrev:Min CPI GTR dog efter ca 500m. Då PGA Oljepumpen lagt av så den nöp o nöp o nöp o nöp. tillslut skar den .svantessonn skrev:det hade jag också för mig men eftersom den går att köra med så borde den ju inte ha skuritRiejuman skrev:man borde väll inte kunna köra om motorn har skurit?
Som anderssonn sa att det är exakt så min gör men nu har jag fyllt på olja så det borde väl fungera då? Och eftersom den fortfarande fungerar så borde den ju inte ha skurit ännu?PipaZ skrev:Min CPI GTR dog efter ca 500m. Då PGA Oljepumpen lagt av så den nöp o nöp o nöp o nöp. tillslut skar den .svantessonn skrev:det hade jag också för mig men eftersom den går att köra med så borde den ju inte ha skuritRiejuman skrev:man borde väll inte kunna köra om motorn har skurit?
men eftersom moppen startar och jag kan köra med den så borde den väl inte ha skurit?runners skrev:Om du misstänker att oljepumpen är sönder ...fimpa den och slå oljan rakt med i bensinen... .
Ofta skadas cylinder fortast när en motor skär ...men även veven kräver oljesmörjing och kan skadas allvarligt eller i värsta fall skära.