skämtar du ...jag ska åka i 2 timmar O.Oajonson skrev:hahahahahaha! roligt kvällsläsande skåning, tack!
Hade vart najs o komma, dock äre så jevla långt till Göteborg..
Klart vi ska tältaPontusandersson95 skrev:möisigtviiktor15 skrev:jafan, tagga tältaPontusandersson95 skrev:TAGGA SOM FAN!!!!, ngn mer som ska tälta där?
det skullese surt ut !FThunberg skrev:fan vad skoj det ska bli!Hoppas att vi klarar oss utan regn bara!
jag hoppas ni får ett prima väder och en riktigt fin dag i Vårgårda, ingen gillar regn o rusk om man nu inte är en anka eller nån groda typ, och ingen av oss har simhud mellan tårna ännu i alla fall.PoWeRKinG skrev:Men SNÄLLLA skåningen!
så fort du inte tycker om något så ska du ställa till med en JÄVLA diskution. börjar bli jävligt jobbigt nu.. ska du inte dit så är det jävligt dumt att enns kommentera tråden...
OnT: kommer KANSKE. får se. är ca 8 mil som det blir med moppe isåfall men som sagt. kommer jag så kommer jag
du är så VARMT vällkommen !Skåningens-handelsbod skrev:jag hoppas ni får ett prima väder och en riktigt fin dag i Vårgårda, ingen gillar regn o rusk om man nu inte är en anka eller nån groda typ, och ingen av oss har simhud mellan tårna ännu i alla fall.PoWeRKinG skrev:Men SNÄLLLA skåningen!
så fort du inte tycker om något så ska du ställa till med en JÄVLA diskution. börjar bli jävligt jobbigt nu.. ska du inte dit så är det jävligt dumt att enns kommentera tråden...
OnT: kommer KANSKE. får se. är ca 8 mil som det blir med moppe isåfall men som sagt. kommer jag så kommer jag
Skall dansa anti-regndans så regnet omdirigerar till Stockholm och tömmer sina droppar där borta.
själv är man bl.a. luspank så även i det avseendet är det surt. kan inte ens köpa de så sjukt välbehövda nya tändstiften till Hondan.
Och det kom väldigt nära på dessutom, hade varit kul att komma, men kan inte. ta det nu inte negativt, men har man inte ens hunkan till inträdet så är det ju ganska magert.
annars så hade nog vart läge för ett besök i alla fall
om inte annat så säga hej till vissa som jag nog skulle kunna kalla vänner i alla fall.
Och Hondan skulle må bra av att rastas på vägarna om inte annat.
Och mig veterligen finns det inget negativt i detta?
LYYYCKAA TIILL GUYS!
Ekonomin sätter P för mig, inget annat just nuwillemedDERBIN skrev:du är så VARMT vällkommen !Skåningens-handelsbod skrev:jag hoppas ni får ett prima väder och en riktigt fin dag i Vårgårda, ingen gillar regn o rusk om man nu inte är en anka eller nån groda typ, och ingen av oss har simhud mellan tårna ännu i alla fall.PoWeRKinG skrev:Men SNÄLLLA skåningen!
Skall dansa anti-regndans så regnet omdirigerar till Stockholm och tömmer sina droppar där borta.
själv är man bl.a. luspank så även i det avseendet är det surt. kan inte ens köpa de så sjukt välbehövda nya tändstiften till Hondan.
Och det kom väldigt nära på dessutom, hade varit kul att komma, men kan inte. ta det nu inte negativt, men har man inte ens hunkan till inträdet så är det ju ganska magert.
annars så hade nog vart läge för ett besök i alla fall
om inte annat så säga hej till vissa som jag nog skulle kunna kalla vänner i alla fall.
Och Hondan skulle må bra av att rastas på vägarna om inte annat.
Och mig veterligen finns det inget negativt i detta?
LYYYCKAA TIILL GUYS!
även om andra inte tycker det !
det är också ett Öppet meetalla får komma !
det klarna runt 12 ^^Skåningens-handelsbod skrev:Ingen direkt tur med vädret: http://www.klart.se/v%C3%A4der-v%C3%A5rg%C3%A5rda.html
Först efter kl 16:00 finns hopp om bättre väder.
Lider med er, vi har pissväder värre här i Vara med.
Då hade ni all fall tur med vädret, haha.willemedDERBIN skrev:det klarna runt 12 ^^Skåningens-handelsbod skrev:Ingen direkt tur med vädret: http://www.klart.se/v%C3%A4der-v%C3%A5rg%C3%A5rda.html
Först efter kl 16:00 finns hopp om bättre väder.
Lider med er, vi har pissväder värre här i Vara med.
alla åkte typ därifrån runt halv4 ^^
men det var najs![]()
fick lite kontakter och nya ansikten
jag såg en yamaha med 80 cc som såg bekant utSickRazer skrev:Kunde komma då det regnade och jag hade typ 9 mil att köra. :/ Men nästa år kommer jag garanterat, då med hyper Riejun
kan någon slänga upp lite bilder eller videos om någon tog några?
En röd sak?willemedDERBIN skrev:jag såg en yamaha med 80 cc som såg bekant utSickRazer skrev:Kunde komma då det regnade och jag hade typ 9 mil att köra. :/ Men nästa år kommer jag garanterat, då med hyper Riejun
okej jag såg 4 st dådåSkåningens-handelsbod skrev:En röd sak?willemedDERBIN skrev:jag såg en yamaha med 80 cc som såg bekant utSickRazer skrev:Kunde komma då det regnade och jag hade typ 9 mil att köra. :/ Men nästa år kommer jag garanterat, då med hyper Riejun
Tänker på Mats Raner, han sa att han skulle dit.willemedDERBIN skrev:okej jag såg 4 st dådåSkåningens-handelsbod skrev:En röd sak?willemedDERBIN skrev: jag såg en yamaha med 80 cc som såg bekant ut
du menar boråsarna ?
dem med 2 st honda 80ccare ?
jo dem såg jag också![]()
fast jag är juh också från borås men dem kändes inte bekanta :O
kör han en liggande honda 80ccare ?Skåningens-handelsbod skrev:Tänker på Mats Raner, han sa att han skulle dit.willemedDERBIN skrev:okej jag såg 4 st dådåSkåningens-handelsbod skrev: En röd sak?
du menar boråsarna ?
Han kör en Roxx med en BB-cylinder på, mm. så mycket hokus pokus att det är löjligt.willemedDERBIN skrev:kör han en liggande honda 80ccare ?Skåningens-handelsbod skrev:Tänker på Mats Raner, han sa att han skulle dit.willemedDERBIN skrev: okej jag såg 4 st dådå
du menar boråsarna ?
hänger med 4 andra ?
feta gubbar typ(inget illa ment men kom inte på ngt bättre att besrkiva dem med x)
fan ganska MÅNGA scootrar där x)Skåningens-handelsbod skrev:Han kör en Roxx med en BB-cylinder på, mm. så mycket hokus pokus att det är löjligt.willemedDERBIN skrev:kör han en liggande honda 80ccare ?Skåningens-handelsbod skrev: Tänker på Mats Raner, han sa att han skulle dit.
hänger med 4 andra ?
feta gubbar typ(inget illa ment men kom inte på ngt bättre att besrkiva dem med x)
han kommer från och bor i KristinehamnwillemedDERBIN skrev:fan ganska MÅNGA scootrar där x)Skåningens-handelsbod skrev:Han kör en Roxx med en BB-cylinder på, mm. så mycket hokus pokus att det är löjligt.willemedDERBIN skrev: kör han en liggande honda 80ccare ?
hänger med 4 andra ?
ganska många syftar jag på!
tyvär vet inte vilka du menar
men vi hade stokholmare här nere också!