hej har som fått problem med derbin igen :/ nu när jag har varit ute o kört ett tag och låter den stå ett tag så när jag ska iväg igen så kan kicken fasna antar att den värmenyper :/ ,det har kommit rök ur kylaren ochså, är det huvudmustycket som ska upp några stolekar elr är det nåt annat ?
kör med 50 sport cyle,14mm föragasre,sportluftfilter,urpluggad orginal körk me ginelli t2 dämpare
känns som att man borde ha större förgasare men de va förra ägaren som gjorde setupen
kmr de rök ur kylaren är förmodligen topplockspackningen körd, och de kan vara att vatten rinner in i cylindern och vatten kan inte komprimeras=orörlig kick, att de sedan går att köra eller kicka kan vara för att du trycker ut vattnet förbi den trasiga packningen?
bara en teori
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
yamaha2pwn skrev:kmr de rök ur kylaren är förmodligen topplockspackningen körd, och de kan vara att vatten rinner in i cylindern och vatten kan inte komprimeras=orörlig kick, att de sedan går att köra eller kicka kan vara för att du trycker ut vattnet förbi den trasiga packningen?
bara en teori
okej men jag byte topplockspackingen för max 2 månader sen tycker det vore ganska dåligt om den är dålig nu igen